rubin Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei jenter! Jeg trenger litt hjelp... Dere skjønner; jeg har 3 gull fra før og alle har 8 bokstaver. Da må jo nr. 4 ha det også!! (vet at hun ikke må, men vi vil nå det da... ) Vet dere noen fiiiine, søte jentenavn på 8 bokstaver? Jeg har Marthine, Kristian og Pernille fra før av Pernille kaller babyen i magen for Karoline, men vet ikke helt... Liker at navnene er like lange vi Takknemlig for mange svar!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jennifer, Michelle, Marielle, Sussanne,, Kristine , det er de jeg kommer på sån på en gang
rubin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Så snille dere er! Vil gjerne ha maaaange forslag )) Trivelig helg!
Bimme Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Christel Marianne Karianne Nathalie Elisabet Margrete/a
Gjest Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Når jeg så overskriften på innlegget ditt var det første navne som kom i hodet mitt Caroline. Jeg åpnet innlegget å så at datteren din kalte babyen i magen Karoline. Litt morsomt.
rubin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2008 Ja, det var artig Synes det er endel Karoliner rundt omkring; men navnet er jo veldig fint da Vil bare ha mange navn å "smake" på, hadde vært så digg å bare lande på et snart! Men Karoline er fint alså!! Og mange av forslagene her Gjerne flere!!
Lurvehette Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 *Daniella *Beatrice *Veronika *Margrete *Hallrunn *Jeanette *Annabell *Jannicke *Marianne *Natasjha *Rannveig *Ingeborg
rubin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. august 2008 Kjempefint det! Men føler at man hermer litt etter prinsessa her til lands da... men ja, nydelig navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå