lamamma Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Min lille kar ler høyt når man snusar han på halsen!
milk Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Tro det eller ei, men hun hyler av latter når jeg slår med fluesmekkeren )
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 hehehehehe.... syns jeg ser deg der du løper rundt med fluesmekkeren...hehe.. kanskje jeg må prøve det..hehe
Mammaen til Turid Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 vesla er utrolig kilen i mellomgulvområdet..! og i halsen.. hver gang jeg vasker henne der, omtrent hyler hun av latter...
du og jeg og vi to Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Ehh, dette skulle stå under det med fluesmekkeren, han hyler av latter når vi smekker med den - og ellers elsker han når jeg løfter han opp og holder han over hodet mitt og liksom dytter det inn i magen hans - og hvis jeg lukter på bleien hans når jeg holder han opp så er det minst like gøy. Det er jo litt vittig med en unge som hikster av latter når man skal sjekke om det er en bleie som må skiftes. Mange triks her i gården, vanskelig å rangere, men både sønnen min og han til ei venninne av meg elsker når noen snurrer rundt foran dem, av en eller annen grunn...
amk1 Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Hehe, når byner de og le skikkeli da? Min ler for seg selv, når han ligger på lekematta og titter.
Kosemamma´n Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Lille Ida ler høyt og godt av mamma´n sin når mamma ikke følger med! (ønske om oppmerksomhet?! Eller er bare mamma´n ufattelig rar?!) Også er "borte-borte-titt-titt" blitt en skikkelig slager. Moro når de begynner å le ordentlig altså!!!
HelenFlores Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 lille jenten min ler av alt! når jeg sier "errrø" og "ging ging" (hennes eget språk;) når jeg holder henne under armene og løfter henne opp over hodet mitt, når hun får d-vitamindråpene sine, når vi kler av eller på henne osv.. he he.. skal visst ikke så mye til. Helt herlig:)
duogjeg og vitre Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Jenta mi på 12 uker begynner å le når vi danser foran speildørsgarderoben til musikk, med små stopp så hun får ta inn inntrykkene og le. Veldig moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå