Gå til innhold

hvilket barnesete er best? 9-18 kg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppen gå over fra 0-13kg setet, det begynner å bli litt knapt... (10 mnd er han)

Meeen så har vi kjøpt et brukt Be saft HTS bakovervendt eller hva deter, men ikke sørn om vi får til å montere det riktig... Så vi har gidd opp hele greia..

Vi skal kjøpe nytt sete og hvilket er best? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta med dere setet tilbake der hvor dere kjøpte setet å få hjelp til å montere det.er egenligt veldig greit..setet er super og har kommet best ut i test mangen ganger:)

Skrevet

Gå inn på hts sine sider, der kan du laste ned bruksannvisning. Jeg har kjøpt Acta Graco Cosmic Comfort til sønnen min. vi skal starte å bruke det om en måned elelr to tenker jeg... når han er ca 9-10 mnd eller noe rundt der.... jeg er veldig fornøyd hvertfall.. har en veninne som har det setet og hun er veldig fornøyd, så jeg gleder meg til å begynne å bruke det

Skrevet

Vær oppmerksom på at testene ofte tar hensyn til andre kriterier enn kun kollisjonssikkerhet. Dermed er det ikke gitt at best i test er det sikreste alternativet.

Jeg synes for øvrig det er vanskelig å finne ut hvilket bakovervendt sete str. 9-18 kg som er sikrest. På http://forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter ligger den nyeste testen (mai 08) men så vidt jeg kan se har de bare testet ett bakovervendt sete i denne vektklassen. Noen som vet om andre tester med flere bakovervendte seter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...