Gå til innhold

Hei alle sammmen:) Er ny her og har noen SPM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer/forlovede og jeg har prøvd en stund men har aldri klafffet:(

Denne mnd prøvde vi ordentlig ved og vente noen dager EL test osv...

Så ville vært rart om det plutselig skulle klaffe nå:) (Håper)

Rart og være sånn så lenge kanskje jeg er syk men har vært hos legen og syk er jeg ikke... Jeg føler meg så rar men er så utrolig usikker aldi vært gravid hvis det er der det ligger:)

Mine uker etter eggløsning!

1 uke etter EL :

Har vært så utrolig oppblåst trodde jeg skulle sprekke hehe...

Hadde en smerte som var ubeskrivelig på høyre side varte ca 3 sek ikke mer...

2 uker etter EL:

Veldig sensitiv hadde en dag som jeg begynnte dagen med gråt og måtte gå fra jobben.

Vært veldig hissig av ingen grunn.

Vært litt kvalm men ikke noe stort

Fortsatt veldig oppblåst dro til legen pga smerter venste høyre side små stikk på en måte. men ingen feil med meg. veldig sliten

3 uke etter EL: Gravid Test Neg

Mensen kom trodde jeg den varte i 1 og en halv dag men ikke vanlig mye mindre men noen klumper med mørt blod og blodet var oxo mørkere.HJELP :( Men så var alle tegn til TR borte. I denne uken var jeg rimelig dårlig med kvalme ømme brystvorter som pleier og bli borte en dag før Tr... Blod årer er veldig synelige hvorfor? Tisse Tisse Tisse hehe... Veldig sliten

4uke etter EL:

Her er jeg nå...

har vært mye kvalm mest etter mat og om kvelden med oppblåst mage og små murring. Har plutselig fått mye utflod er både gjenomsiktig og hvit (nada lukt) Vært mye hissig alt har nesten irritert meg:( Tisser ofte men drikker mye vann oxo(tør i munn og lepper) Og vann hjelper ikke:(

Jeg som alltid drikker brus og som regel ikke vann hehe. men brus er null fristene. I dag når jeg våknet har jeg hatt problem med anklene mine og opp leggen kan være hva som helst men vet ikke Hjelp??

( forklaring hehe føles som jeg mangler støt dempere ) hehe...

Sliten Sliten Sliten

Alle sier ta en Gravid Test men saken er den at har hatt mange negative og er redd for neg svar kanskje dumt men sånn er det bare...

Ønsker svar fra dere som kan litt:) Vil teste men vil ikke:);(

Men lurer på så mye skal ha eggløsning nå men eggløsning testen nekter og visse noe tegn!

Trenger kloke råd svar noe i det hele tatt:()

Masse Takk

Stine ( førstegangsprøvende)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Stine :-)

Jeg kan bare fortelle om min opplevelse da jeg ble gravid, jeg hadde veldig oppblåst mage som boblet hele tiden, og jeg hadde utrolig vonde/ømme brystvorter... ellers hadde jeg ikke noe særlig med tegn, kanskje litt humørsvingninger og senere trøtt... men det eneste du kan gjøre er nok å ta en test, hihi, er mange som ikke får positiv test før lenge etter ikm...

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...