Gå til innhold

Ketolyse!


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal bestille startpakke i kveld :) Noen som vet hvor lang leveringstiden er? Er veldig interessert i erfaringer med denne kuren! Er det noen forberedelser jeg kan gjøre før jeg får pakken? Hvor lang tid vil det ta å gå ned 15 kg på slavisk kur? Og er det noen som vet om det går saktere om man går på SSRI-antidepressiva(Seroxat)?

 

Åh jeg er så spent og gira på å begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg bestilte på fredag og fikk varene på onsdag :o)

 

Har tidligere gått ned 10 kg på kuren, men måtte da ta en pause fordi jeg var blitt gravid *hoppsann!*

 

Nå er jeg i gang med de siste 10 kg. Er ikke så mange forberedelser du kan gjøre, annet enn å kanskje begynne å lære deg å sette sammen mat - hva forskjellige matvarer inneholder av karbohydrater. Boken kommer vel med startpakken? Den bør du lese før du i det hele tatt starter. Det er litt å sette seg inn i, men det MÅ du før du begynner. Kuren virker ikke om du slurver, så det er absolutt lurt å skjønne hva det går ut på før du er i gang.

 

Hvor lang tid det tar å gå ned 15 kg er vanskelig å svare på, men i utgangspunktet bør mye være gjort i løpet av 3-4 mnd :o) Det er ikke unormalt med 1 kg minus på en uke, men som sagt, vanskelig å si fordi kuren ikke nødvendigvis virker likt hos alle. Man kan stå stille fra tid til annen, for så å se at det "løsner" igjen. Derfor går det nok ikke an å garantere deg at etter 15 uker er du ved målet ditt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...