Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 hvor gammel var babyen når dere begynte og ta den i bruk, har hørt at det er lurt og vente til de er ca 1 mnd..?
Nætte;mortil2 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 vår kan legges helt flat så vi har brukt den siden hun vat to uker. Men hun sitter i den veldig kort... Nå er hun snart 7 uker og sitter i den i 10 minutter av gangen. Vi bruker matta på gulvet ellers!!
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 jeg begynte å bruke babybjørn vippestolen da snuppa var 3-4uker, men hun satt aldri lenge om gangen i den da..
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vi også litt i 3-4 ukers alder, men bare bittelitt. 6 uker hadde vi iallefall brukt det en stund, for da kom smilet husker jeg. Det var i den vi fikk best kontakt, og smil og pludringen skjedde bare der i begynnelsen
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Vår kan legges helt flat, og den brukte vi fra ca. 1 mnd. Holdt den HELT flat til hun begynte med litt velling da hun var 4 mnd. Dersom ikke stolen kan legges flat ville jeg ikke brukt den før hun var enda større en 1 mnd.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Står 6 uker i div bøker + heftet fra HS.
2hærligegutter Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Begynte ca når han var 14 dager, og den kan legges helt flatt så da spiller det vel ikke noen rolle om de ligger på gulvet eller i den. han er nå 4 mnd
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 glemte jo og skrive at vi har babybjørn sin, den går jo ikke å legge helt flat..... har prøvd og ha henne i men hun synker bare sammen så kanskje lurt og vente noen uker til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå