Gå til innhold

Jeg er helt i sjokk....

Hegemor_

Anbefalte innlegg

Skulle på ul i dag fordi jeg ikke var sikker på hvor langt jeg er på vei.

Kryper opp i stolen og legen starter ul undersøkelsen "hvem av dere har tvillinger i familien ? "

INGEN !

Jeg er helt i sjokk - helt utenfor meg selv....

Vi har 2 småtroll fra før - og dette svangerskapet var ikke akkurat planlagt ( men koselig altså )....

Oi - Oi - Oi - Oi

"Vi må ha større bil" - var det eneste jeg klarte å si til min stakkars samboer hos legen.

Synes liksom det å gå gravid nå var trygt - det og få barn også - for jeg har jo gjort det før... Men nå er jo alt nytt igjen - tvillinger !! det kan jeg ingenting om!!

Er 8uker på vei...

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!!! :)

Jeg var på ul i dag jeg også!

Første legen sier til oss er "sitter dere godt?"...."her inne er det 2!"!!!!

Vi er lamslåtte her!:) er førstegangs, og var fersk nok som det var, men nå vet jeg liksom ingenting lenger! :) he he!

Er jo dobbel glede selv om det er dobbel jobb!:) Fikk forandret termin fra 2.januar til julaften! Føler med ett at jeg har så dårlig tid til å ordne alt!!! Spennende!!!

GRATULERER SÅ MYE BEGGE TO! :)

Er 29 uker på vei i dag selv, men kjennes ut som om det var i går eg fikk vite at det bodde TO små mennesker i magen min... :) Fikk vite det på tidlig ul i uke 9.

Nyt tiden framover og lytt til kroppen! :) Bruk forumet her flittig, her er mange vetige damer som kan gi mange svar!

Lykke til videre! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...