Gå til innhold

Dere som har tripp trapp stol hjemme, hvilken

Anbefalte innlegg

Skrevet

farge er den på den?

Skal kjøpe til lillegutt, men vet ikke helt om jeg skal kjøpe den hvite, eller om jeg skal gå for en med farge på. Så bare lurer på hva dere andre har? :-)

Fortsetter under...

Skrevet

mine har hver sin vanlig tripp trapp stol i svart. Passer best inn.

Skrevet

Svart. Den står best til resten av spisemøblementet, men christ almighty for en støvsamler.

Skrevet

Vi har den i mørkt tre. Vurderte en med farge, men er ikke sikkert den alltid vil passe inn i kjøkkenet, hvis vi evt. maler el. Syntes den hvite og den naturelle er kjedelige. Derfor valgte vi en med vanlig trefarge, bare i mørkt.

Stolen skal man jo ha leeeeeeenge! Kjipt å bli lei at den er grønn eller turkis!

Skrevet

Knall rød :) eneste fargeglade vi eier omtrent haha..

Skrevet

Vanlig lys trefarge på begge mine.. hvit hørtes ut som en du må vaske hele tiden! små barn griser myyye! :)

Annonse

Skrevet

Knallrød.

Den er etter meg fra 70-tallet, så vil jo ha originalfargen :o)

Skrevet

Har ikke men skal kjøpe i whitewash, synes det er finere enn helt hvit..Så skal vi kjøpe en fin pute til med litt farger..har mange gøyale på babykos.no

Skrevet

svart.

Skrevet

Cherry, for de hadde ikke den i lyst tre :P men den er veldig fin denne altså :) De med knæsje farger ble litt for mye for min smak :P

Annonse

Skrevet

Lys tre. Den er snart 30 år gammel, så den er egentlig ikke så lys lengre...:)

Skrevet

Vi har den knall grønne, med mørk blå pute og rød bøyle.

Er glad i farger jeg!!!

Skrevet

Blå, for den var på salg pga fargen gikk ut av produksjon tror jeg det var.

Skrevet

Ps. Hvis du skal ha med bøyle og stropp, så er det billigere å kjøpe det på barnas hus fremfor babyshop.

På barnas hus kjøpte jeg stolen, stropp, bøyle og ekstre ryggstøtte til 1750. På barnas hus kommer det samme på 2050. Babyshop tar nemlig 300 kr, bare for stroppen. Ikke at det er så mye, men har du begge butikkene i nærheten så er det jo greit å vite :)

Skrevet

Jeg kjøpte en i god stand på fretex til 50 kr. Desverre likte jeg ikke fargen (blå), men grunnet og malte den blank svart! Ble kjempefin. Kjøp deg en som harmonerer med spiseplassen. Blir du lei fargen, så er det fort gjort å male og det er heller ikke vanskelig å få fint.

Skrevet

Vi har en som er babyrosa. Kjøpt til storesøster for over 20 år siden. Brukt i alle år og er fortsatt like fin i malingen. Vurderte mange ganger å male den om da guttongen på 6 brukte den. Men her om dagen satte vi bort den høye barnestolen og satte på en brun bøyle på tripp trappen så kan lillesøster på 1 år bruke den.

Ble lei av å flytte på 2 barnestoler hver gang jeg skal snu meg på kjøkkenet. Så nå sitter storebror på en vanlig trekrakk.

Skrevet

Vi har den helt hvite. :) Passer så godt med resten av møblene vi har, og så passer det jo så fint med alle slags puter til den! Blir man lei, kan man jo bare bytte pute. ;)

Skrevet

Vi har hvite spisestuestoler, og jeg kjøpte tripp-trapp'en brukt (vanlig bjørkefarge) og malte den hvit og lagde litt retro-pynte mønster i oransje, burgunder og lime på den :o) Ble stilig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...