Gå til innhold

"Rivningsfølelse" og vondt i såret.... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Det er nå snart 4 uker siden snittet, mitt andre hastesnitt. Og jeg skikkelig "rivningsfølelse" på høyre side enda. Det er skikkelig vondt til tider, og det er verst når jeg går, eller reiser meg fra sittende. Jeg sliter enda med å komme meg opp og utav senga enda. Jeg har vært på kontroller, men de kunne ikke se noe utvendig på såret hvertfall...

Men det føles til tider som såret skal rives fra hverandre når jeg strekker på meg, reiser meg fra sittende/liggende, eller når jeg flytter på meg i senga, fra krøket til utstrakt feks. Det svir og river slik at jeg må krøke meg sammen igjen når jeg reiser meg...

Noen andre som har hatt det slik? Generelt har jeg hatt mye mer vondt i etterkant og slitt med dette kset enn det første jeg hadde for 19 mnd siden.

Fortsetter under...

Hehe... jeg hadde KS for 19 mnd siden, og det var langt i fra slik da. Vi bodde da i 4 etasje uten heis, og jeg gikk opp og ned derfra med vogn og full pakke fra 3 uka etterpå. Og jeg var oppe og spratt samme dagen som selve kset. Det er langt derifra ståa denne gangen... ;) Slet veldig med å komme meg opp denne gangen etter kset, og nå er bare trappa opp til andre etasje i leiligheten ett mareritt enkelte dager :( Det er akkurat som såret "Stivner" og og må "rives" opp igjen... hehe, skikkelig god på å forklare.. not

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...