aurena Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg skal gifte meg om 14 dager,og det lurer på om det er vanelig at bruden gir brudgom morgengave? I så fall er jeg helt blank på hva jeg kunne gitt min kjære,så jeg trenger tips folkens..... Vær så snill....
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Er det ikke noe han ønsker seg da?? Du kan jo også gi en wekendtur til dere=) En klokke?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Ja det tror jeg er helt vanlig. Hadde også tenkt på klokke, men så det tipset hadde kommet allerede.. Er det en ide med en helg på hotell? Bare dere to? Eller annen reise?? Noe han ønsker seg? Har ønsket seg lenge kanskje?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Kjempetips her; http://krakenesfyr.no/ Herlig og spennende weekend!!
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg kjøpte klokke og konsertbilletter til min mann i morgengave.
aurena Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Klokke er ingen dum ide,men han liker ikke bruke klokke,så jeg vet liksom ikke hvor nyttig den vil være da? Han har liksom ingen spesielle ønsker vet du,derfor er det så vanskelig å komme på noe. :-(
yasmina Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Jeg gav inngravert slipsnaal, ikke verdens mest spennende gave, men jeg oensket at det skulle vaere noe som han alltid ville ha Han satte tydelig pris paa den og er flink til aa bruke den naar han gaar med slips
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Noe spesielt han liker av filmer eller slikt..?? Så er det jo mange slike flotte samle serier med "special edition", som koster litt ekstra, og er slik vel kanskje flere ønsker seg men ikke tar seg råd til å kjøpe.. Hadde det vært noe?? Mange som liker veldig godt slike ting, james bond f.eks vet jeg har kommet ut med slik samlet samling med alle filmene i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå