Gå til innhold

fredrikstad


83nina

Anbefalte innlegg

jeg fikk ei lita jente 21 april 08 og nå er det på'n igjen. lurer på om det er mye fredrikstad folk her denne gangen også? hilsen slevik jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei å hå, er egentlig i april klubben jeg da, men tok turen innom da jeg for kan føde i mars siden termin er 1. april denne gangen, har ei jente fra før, hun er født 25.07.07 da. bor på hvaler, kan du ikke komme deg på treff ettervært da, så kan vi skravles der og fram til vi skal føde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri kommet meg på teff med 1. mann, men kanskje det hadde vært noe ja;) Når er neste da, skjønnte aldri hvor på siden jeg så når de treffene var;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo (83)Nina! Så du var inne, så tenkte jeg kunne melde meg inn oxo!

Jeg venter nr. 1 og syntes det hadde vært kjempe koselig å møtt flere her i fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får få til noen treff, moro å utveksle erfaringer og spørsmål;)

vet ikke helt hvordan det fungerer, men tror det er bim treff på katti innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

se i kolonna ved siden av her, den orange, der står det BIM-treff, gå inn der så på østfold siden.... der kommer det opp treff og du kan sette opp treff selv... er en gjeng som pleier å ha annenhver onsdag klokka 18 på verdenspeilet, men for min del kan det godt være på dagtid, da jeg ikke skal jobbe mye lengre, gikk på treff vær onsdag klokka 12 sist jeg var med på bim-treff, vi var en del som gikk hjemme pga bekkent da, så var god å komme seg ut litt på dagtid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo ei tulle på snart 4 mnd, så går jo hjemme jeg å. syntes også det hadde vært deilig med dagtid, kathy: du jobber turnus? hvis ja, er kanskje dagtid bra for deg å;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer hjem fra jobb 20.aug jeg, om ikke før, men jaffal da, så da er jeg med på treff.... på dagen.... for da er lillemor i bhg, ikke lett å ha henne i ro på en cafe nå om dagen, heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan vi jo prøve med et dagtreff i slutten av august eller starten av septmenber;) Ikke lett med en 1 åring på cafe nei, hehe. tar nok med snuppa jeg, med litt underholdning i vogna skla nok det gå bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallloooo... er hjemme jeg, sykemeldt:-( og :-) heheh.... jaja da har bekkenet bynt å lage leven igjen, så jeg er hjemme for godt... så er klar for treff, skal ringe å bestille ul i morra, på volvat, så får vi en ordentlig termin dato... gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...