LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 glemte å spørre om det i forige tråd... heh;)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 hmm har bare vært på finn.no å sett jeg. Mye fint der også til en mye billigere penge men da er det ikke bestandig du kan prøve da å det er jo en fordel hvis du ikke kjenner noen som er flink å sy som kan legg opp og sy inn. Kjoler med bånd i ryggen er velldig kjeky fa for da kan den bare justeres der. Masse lykke til i letingen. Tror jeg har funnet drømmekjolen men ikke kjøpt ennda.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Exellent har mye. Der skal jeg leie kjolen min, og er kjempefornøyd med servicen. Leier en brudepikekjole hos Tessem. De har også mye fint, men er ikke så fornøyd med servicen. De stresset rundt, og hadde bare såvidt tid til å hjelpe oss. Vet det er flere salonger også. Søk på Gule Sider så finner du dem:)
Franz Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Anbefaler Evabrud på Heimdal og Tessem i Trondheim sentrum,MEN du må bestille time for prøving,da blir du tatt vare på kjøpte kjolen min hos Tessem,synes servicen var kjempebra!
proud mama Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hei. Brudesalonger i Trondheim: Eva brud på Heimdal - Vedig god service og stort utvalg, fin og ren butikk. (fant min drømmekjole der) Tessem brudesalong sentrum - god service og mange fine kjoler Frøken Frue sentrum- Dårlig service! vet om en brud som var der nettopp å fikk litt av et liv for at hun i butikken mente at hun bare hadde leid ut et plagg til bruden, å ikke kjøpt den. (det står kjøpt på kvitteringen) Agape Brud på Tyholt - mange kjoler, fin butikk, er ivrige på å selge asseroises og veldig hjelpsomme. Excellent solsiden - mørk butikk, ikke så veldig god service men falt for et par kjoler likevel. Lises brudesalong Melhus - liten butikk, hadde veldig lite kjoler. dette er min erfaring iallefall:) Håper den hjelper mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå