BoyMadeInChina Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 ... hva har dere på barna når dere kjører bil? Gutten vår svetter over hele ryggen uansett hvor lite han har på... Da vi kjørte Oslo-Trondheim i går satt gutten kun i bleie, med air condition'en på 15 grader, og var likevel svett mens vi voksne frøs... Det var ikke sol heller, så kan ikke være det... Hvilken erfaring har dere? Finnes det noen råd? Gutten vår er forresten 9 uker gammel... Takk for svar
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det er nok ett velkjent "problem" med de setene, at ungene blir svette når de sitter i de. Her sitter snuppa bare i body når vi kjører. Hun blir svett, men klager ikke. Det fins sommertrekk til stolen, som vistnok skal forhindre at de blir så varme. Men har ikke prøvd det selv så jeg vet ikke.
Lillegull2008&2010 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Samme problem her. Mini blir klam og varm selv om det er kakdt ute så når det er så varmt renner han bort omtrent, så nå har vi kjøpt det sommertrekket som man får kjøpt. Har bare prøvd det på en 10 minutters tur til nå så jeg vet ikke så mye om det hjelper. Den tok kanskje fukta bort. Verdt et forsøk tenkte vi iallefall, han renner jo bort i stolen der.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Hvor får man kjøpt det sommertrekket, og hvor mye koster det?
Lillegull2008&2010 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg kjøpte det iallefall på Reflex til 299.-
Belladonna med to gutter Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Vi kjøpte det vi også, men hansvetter myyye med det også på...!
zombie2be Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 akkurat sånn her oxo, har kjøpt sommertrekket, men hjelper ganske lite. legger heller gaskluter/tøybleier i stolryggen lfør jeg putter han oppi, det hjelper veldig for han:) noen ganger sitter han bare i bleien, eller tynn body..
bøllefrøene Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 kjenner til det problemet. når vi skal kjøre lengre turer tar vi på gutta tynn ull.. det funker bra.. kjørte oslo- kr sand i varmen.. ble ikke klamme da!
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 hadde egentlig ikke regna med at det skulle hjelpe så mye, men det er utrolig hva man kjøper for å prøve ;) sikkert like lurt å bare legge gaskluter eller noe bak, og ikke minst billigere jeg kjøpte det iallefall fordi han blir klam på kalde dager også.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Vi har et helsetepppe oppi som vi har klippet hull til selene i. Snuppa blir mye mindre klam da. Kid selger helseteppe til bare ca 65kr, så det er verdt et forsøk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå