Gå til innhold

lenge mens,å eggutak

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter.

siden jeg er ganske ny innen dette område så tyr jeg til dere med mine mange spørsmål.

startet på puregon på 2blødningsdg,var på ultralyd på 6 blødningsdag før oppstart medantagonist,da for å sjekke foliklene.skal på en ny ultralyd på blødningdsdag 11,for å se om eggene er store nokk.

er i dag på blødningsdag 9 å det ser ikke ut som om mensen skal forsvinne til ultralyden på mandag.

å på mandag skulle dem jo sånn høvelig klare å vurdere når vi skulle ta ut eggene.men om jeg fortsatt har mensen,hvordan gjør dem det da.??

hadde et forholdsvis stort egg sist ultralud.13,5mm så regner jo med at det har vokst til mandag.men dem tar vel ikke ut egg om jeg fortsatt har mensen..haper noen sjønte hva jeg mente..

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp

Skrevet

dytter opp litt:)

Skrevet

Vet egentlig ikke svar på dette, men i mitt hode kan man jo ikke sette inn egg så lenge man blør. Da kommer det jo bare ut igjen. Kanskje de tar ut egg og fryser dem og setter inn når du er ferdig å blø?

Eller i verste fall blir kanskje forsøket avbrutt.

Lykke til og håper det beste for deg!

Skrevet

ja huff.håper bare jeg slutter å blø snart.så typisk at man skal gå igjenom alt dette å så avbryte når man har kommet så langt.

Skrevet

noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...