Gå til innhold

Ferien snart over...:(

Anbefalte innlegg

Flere som gruer seg til å begynne på jobb igjen etter ferien? Eller som har startet på jobb allerede?

Ser ikke helt hvordan jeg skal klare jobbhverdagen, mangler fullstendig overskudd for tia og er ganske kvalm enkelte dager. Huff, hadde vært godt med lengre ferie....

Gruer meg skikkelig til mandag:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138351176-ferien-snart-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å tråkke noen på tærne her, men har sen ferie i år og gleder meg sinnsykt til å ha ferie nå. Har jobbet som en gærning i hele sommer og er så trøtt og sliten nå at det blir godt med 2 uker ferie nå ja.

Men jeg kommer garantert til å tenke som deg.. Vil nok ha mer ferie når ferien er over.

Hadde første dag på jobb i dag, gikk overraskende greit underveis, men starta dagen med oppkast og pressa i meg en banan til frokost og en underveis før lunsj. Hefter meg ikke å sykemelde meg hvis det går utover helsa, er iallfall sikkert. Det største problemet er egentlig at jeg jobber tett på folk hver dag og dermed har vanskelig for å skjule kvalme og ubehag. Og ikke minst trettheten. Men men, vi får se hvordan det går.

Annonse

Er vel slik at man senest må si det tre måneder før termin, men det vises jo lenge før det så er vel opp til enhver. Jeg er heldigvis selvstendig næringsdrivende og min egen sjef, men har tenkt å fortelle det på jobb når jeg har passert 12 uker. Er også av praktiske årsaker at jeg forteller det såpass tidlig for vi må få tak i noen som kan jobbe i mitt sted (så jeg slepper å betale leie den tiden jeg ikke jobber der).

jeg har måttet fortelle det på jobben ganskje tidlig pga av at jeg er hjelpepleier og redd for tunge løft osv. og så har vi hatt utbrudd av røde hunder hos en pasient,så jeg var bare nødt til å si det.

men det var tøft og begynne å jobbe igjen etter ferien. merker det at når jeg har jobbet 3 dager i strekk så er jeg helt ferdig. ikke mer overskudd på meg da. men jeg har fått litt lettere arb. oppgaver og sånn. har bare helt strålende kolegaer. så arbeidsdagen går greit. men jeg skal ha en uke igjen nå i slutten av august. tror det var litt lurt å dele opp ferien litt.

Gruer mej precis som dej. Börjar jobba om en ukes tid, å er trött som en urvriden disktrasa. Bröllopsresan vår gick i sovandets tecken, även om vi hadde det deilig. När klockan slår åtta e ja färdig att lägga mej. På familje, släkt och kompisträffar sitter nygifta "fru skrollan" och halvsover, samtidigt som hon hikkar å gulpar opp och oansett tigger om mat i ny och ne.. Magsjukan e en hyppig använd ursäkt till nej till alkohol. Hah,, inte många som går på den niten kan jag tro :-O.

Börjar nästa vecka men fyra nattevakter. Undrar innom mej hur i vida världen jag skall hålla mej vaken?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...