Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i 80 års lag om 14 dager. Samboern min har veldig lyst å dra, å det har jeg også egentlig. Men det er på hjemmplassen hans så et godt stykke unna kann mann si:O( Vi var der tidligere i sommer så vi begge mener det blir for mye stress og for lang biltur til at unga skal være med siden det kunn er en helg. Kjører fredag og er tilbake søndag. Men jeg er så usikker for minstemann er blitt 13 mnd da,men ammes ennå dag og natt. Å han er jo så liten. Har alldrig vært borte fra han å d sliter på meg så utrolig mye. Mamma og pappa har meldt seg frivillig til å ha de den helgen, mamma vill avvenne han fra puppen siden han har blitt så stor. men vet ikke om jeg er klar for det jeg. Har jo egentlig hatt godt av litt tid alene jeg og samboern også,siden han jobber mye borte å vi har aldrig barnefri ellers. Bare være kjærester å finne på ting med venner som vi ellers sjer kunn 1-2 ganger i året. Dilemma syns jeg dette er, for jeg vill være med men åtpå til vill jeg ikke siden ungene er så små. hva ville dere ha gjort? noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra på tur og vær kjærester.

jeg vil heller aldri dra fra jenta mi på 14 mnd så jeg vat hvordan du har det.

bar sørg for å dra hjem tidlig på søndag :)

lykke til!

(jeg var borte 2 dager første gang når jenta mi var 13 mnd og hadde godt av det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...