Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest på forumet at utdrivningsrefleksen kan bli ødelagt om man drikker seg full under ammeperioden. Stemmer dette? Jeg har ikke lest på noe sted der profosjonelle skriver om amming-om dette.

Hva mens det med at utdrivningsrefleksen blir ødelagt, vil det si at barnet ikke får til å suge ut melk igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg TROR dette dreier seg om at hvis mor drikker og ikke ammer en dag kan det bli tull i forhold til dette, mener jeg har lest det et sted.. det har ikke noe med alkoholen å gjøre..., hvis du tar med deg pumpen på festen og pumper en gang eller to så tror jeg ikke du ødelegger noe... kanskje du kunne hørt med legen din om du kan få resept på sånn nesespray som hjelper på utdrivingen, den er drit effektiv...

(har nå antatt at du har lyst på en fest, vet ikke om det er riktig... ;oD )

Skrevet

Takk for svar:) Joda, jeg skal ta en liten fest,men alle forholdsregler skal tas. Men man er jo alltid litt urolig likevel.

Skrevet

ja det er best det.... men som sagt, så tror jeg nok at det er hvis du ikke tømmer puppene en dag så stopper det litt opp...

ville tatt en telefon til helse søster eller ammehjelpen og hørt så er du helt sikker...

kos deg på fest og ta en drink for meg og.... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...