- Heidi - Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Det var mye liv i går kveld rett etter at jeg hadde laget pannekaker. Tror babyen hoppet trampoline der inne eller noe slikt hehe Kunne til og med se små bevegelser på magen!! Er det mulig så tidlig - jeg er knapt 16 uker på vei!? Mener at dette ikke kan ha vært luft. Bevegelsene fant sted et godt stykke under navlen og det kjentes ut som typiske spark fra den lille (har et barn fra før), bare litt vel mye og kraftig til å være så tidlig. Inntil i går kveld har den lille vært veldig rolig - nesten bekymringsfullt. Hva tror dere?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg kjente masse liv en dag i 15 eller 16 uke. Akkurat som babyen snudde seg trill rundt et par ganger. Så ble det litt still og nå de siste dagene har jeg kjent en del igjen. Blir nok litt ekstra når vi spiser søtt. Og pannekaker er jo det da )
helene0: jan09+jun11 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg har det sånn at jeg kjenner masse den ene dagen og lite den andre. Håper det snart gjevner seg ut litt.
svirrehodet Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg har kjent veldig lite liv frem til i går... da var vi på konsert, å da ble det hæla i taket der inne gitt:) Han/hun din er nok bare veldig sterk;) det er nok ingen grunn til bekymring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå