Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei. Hadde vært interessant å høre fra dere andre som vil ha et barn til og da spesielt dere som er igang med IVF. Jeg selv skal igang med 2 forsøk på privatklinikk, ble gravid på 1 forsøk men det endte dessverre i MA i uke 7. Håper å høre fra andre som sliter...
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei guggien! Så trist å høre om din MA, det var jo ikke slik det skulle ende:( Jeg tror imidlertid har gode muligheter til å lykkes, siden du kan bli gravid. men man vet jo ikke sikkert i vår alder hvor mange forsøk som må til. Selv er jeg ikke å regne som sliter, da jeg har to egenproduserte barn og 1 ICSI-unge. Har også vært gjennom tre aborter (SA/MA) i uke 11,12 og 14, men regner nesten ikke med den ene som skjedde for over 20 år siden. 5 ganger gravid med min mann har resultert i 3 barn, så jeg er tross alt meeeget heldig. Vi kan likevel dele erfaringer her på nett, da jeg prøver på et siste søskenforsøk tidlig i september (ny ICSI/TESA/PESA), og jeg tror vi har samme klinikk (Hausken). Jeg starter spraying neste helg. Ligger du nokså likt i løypa? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå