Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Dere som har peil på alt mulig: noen som vet hvor man får kjøpt oppheng til bilder som henger ned fra taket? Tenker på en sånn ståltråd-dings, liksom, som gjør at man kan henge bildet fra trelist når veggen er av mur. Som et alternativ til å henge bildet på en spiker som er i veggen, hvis noen skjønner...?
Pysa Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 kan du ikke borre i murveggen, da? ståltråd som henger ned er ikke fint.
Zyan Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vet hva du mener, vi skal ha dette selv. Meeen, vet ikke hvor vi finner det enda:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg vet ikke om det finnes noen "dings" som funker til formålet, men da jeg var student hadde vi ikke lov å henge ting rett på veggen. Var montert list oppunder taket som vi kunne bruke. Jeg ville jo ikke ha bildene så høyt oppe så jeg prøvde meg med fiskesen. Skrudde øyekroker i underkanten av listen og sen ned, men hvis bildene ikke var store og tunge så ble de liksom hengnde å dingle. Hvis jeg skulle fått det til skikkelig måtte jeg nok fått trædd senen på baksiden av listen på et vis, men det er jo uhyggelig klønete. Nødløsning kanskje, hvis ikek du finner "Dingsen"?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 HI her Problemet er at bildet er stort/tungt. Jeg har sett denne dingsen bl.a. på Deichmanske på Majrstuen, og jeg prøver stadig å ringe dem og spørre hvor de har kjøpt den, men de svarer ikke på telefon... Fordelen med dingsen er at det er mer wire enn tynt snøre, slik at det ikke dingler sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå