miamipia Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Min gutt på 3 mnd veier 7025 og er 66 cm lang. Jeg fikk da beskjed på helsestasjonen at han var en "slank" gutt... Men nå i en uke så vil han nesten ikke ta flasken. Han drikker pittelitt (20ml eller noe sånt) så vrir han seg bort og nekter å ta flasken igjen!!! Helt plutselig begynte han med dette.... Skikkelig frustrerende! Burde jeg være bekymret? Noen som har erfart det samme?
TwoBoys@Home:) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Sånn var sønnen min også rundt den alderen. Men har du prøvd å øke antall hull på smokken? Det funka her ihvertfall! Virka som om han ikke orka å streve så fælt etter å få i seg melka..!
miamipia Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Oki, takk for tipset. Skal prøve det nå. Håper det hjelper på min gutt også så han får i seg mer næring!
Ninemi Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Slet med akkurat det samme da hun var ca.3.5 mnd. Spiste mellom 20-50ml om gangen og jeg var ganske fortvilet. Men 2 uker etter kom 2 små tenner ut og etter det har hun spist som normalt igjen. Bare et tips... =)
miamipia Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 TENNER??? Så tidlig?? Jeg trodde de ikke fikk tenner før om lenge!! der ser du, man har masse å lære Kanskje det er derfor han sikler og spiser som en gal på sine egne og våre hender....
Ninemi Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Hehe, ja alt det er tegn på tenner. Sånn som jeg har forstått det er det vanligst å få tenner etter 6 mndr, men mange får alikvel før det. Vet om ei liten kar på 1,5mnd som fikk opp en jeksel av alle ting. Men aller vanligst er visst å få fortennene nede først. Hvis du kjenner med fingere på gommene kan du kanskje kjenne om det er noe på tur opp der. PS: Bitering hjalp jenta vår masse!!!
miamipia Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Ja gjett om jeg skal følge med det! Prøvde smokker nå med større hull og det var suksess:) Drakk hele flaska si uten protest i kveld:) Så får vi se om det fortsetter slik i natt og i morgen:) Takk for tilbakemldingene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå