Gå til innhold

Hjelp! plutselig drikker han nesten ingenting melk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 3 mnd veier 7025 og er 66 cm lang. Jeg fikk da beskjed på helsestasjonen at han var en "slank" gutt... Men nå i en uke så vil han nesten ikke ta flasken.

Han drikker pittelitt (20ml eller noe sånt) så vrir han seg bort og nekter å ta flasken igjen!!! Helt plutselig begynte han med dette.... Skikkelig frustrerende!

Burde jeg være bekymret? Noen som har erfart det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var sønnen min også rundt den alderen. Men har du prøvd å øke antall hull på smokken? Det funka her ihvertfall! Virka som om han ikke orka å streve så fælt etter å få i seg melka..!

Skrevet

Oki, takk for tipset. Skal prøve det nå. Håper det hjelper på min gutt også så han får i seg mer næring!

Skrevet

Slet med akkurat det samme da hun var ca.3.5 mnd. Spiste mellom 20-50ml om gangen og jeg var ganske fortvilet. Men 2 uker etter kom 2 små tenner ut og etter det har hun spist som normalt igjen. Bare et tips... =)

Skrevet

TENNER??? Så tidlig?? Jeg trodde de ikke fikk tenner før om lenge!! der ser du, man har masse å lære :)

Kanskje det er derfor han sikler og spiser som en gal på sine egne og våre hender.... :)

Skrevet

Hehe, ja alt det er tegn på tenner. Sånn som jeg har forstått det er det vanligst å få tenner etter 6 mndr, men mange får alikvel før det. Vet om ei liten kar på 1,5mnd som fikk opp en jeksel av alle ting. Men aller vanligst er visst å få fortennene nede først. Hvis du kjenner med fingere på gommene kan du kanskje kjenne om det er noe på tur opp der. PS: Bitering hjalp jenta vår masse!!!

Skrevet

Ja gjett om jeg skal følge med det! :)

Prøvde smokker nå med større hull og det var suksess:) Drakk hele flaska si uten protest i kveld:) Så får vi se om det fortsetter slik i natt og i morgen:) Takk for tilbakemldingene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...