Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var jeg som hadde fått beskjed om at de ikke tok HSG på Hønefoss. Jeg ringte dem igjen i dag, og de var voldsomt behjelpelige men hadde ingenting ledig innen de 7-10 dagene etter første mensdag som man skal ta undersøkelsen. Men i hvert fall, da jeg spurte hvorvidt denne grensen var bare fordi man ikke skulle risikere å være gravid når de tar undersøkelsen, og lovet på tro og ære at jeg er aldeles homofil og at det ville være mirakuløst om jeg skulle bli uplanlagt gravid ... så gikk de med på å ta HSG når de hadde en ledig time. Altså fjorten dager etter første mensdag for meg.

Så Hønefoss er tydeligvis stedet om det skulle være vanskelig å få time andre steder på Østlandet. Selv om den søte sykepleieren fikk meg til å love sikkert ti ganger at "men da må du IKKE bli gravid i den syklusen altså, ikke sant?" :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg fikk også utrolig godt inntrykk av de som jobbet på røngten! Var der og tok HSG nå på onsdag, og de var fortryllende koselige og hjelpsomme. Jeg ble nesten rørt :) Så herlig at du fikk komme inn likevel da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...