Gå til innhold

gelenegler vs. akrylnegler

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal støpe negler i mårgen, og er usikker på hva jeg skal velge...

har hatt akrylnegler før, og syns de blei litt tjukke og unaturlige, derfor er jeg litt gira på å prøve gelenegler. men har hørt at de er ikke så sterke? men jeg har ganske korte negler (naturlig korte) og trives godt med det, og vil ikke ha superlange, bare at alle er like lange og fine, og at dem ser naturlige ut. Vil ikke at "alle" skal se at jeg har "fake" negler...

men hva ser mest naturlig ut da? hjelp meg litt... takk!! :-)

Skrevet

Når du først skal støpe negler, vil de jo ikke så så naturlige ut uansett synns jeg da.. hvertfall ikke om du skal ha med fransk manicure på (Hvitt på tuppen). Meeeeeen... jeg har sett gelènegler som også er klumpete og ugjevne... om de blir tynne og fine kommer helt ann på personen som støper de. Jeg har selv støpt negler både i gelè og akryl og mine kunder har alltid vært fornøyd med tykkelse og fasong.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skulle sette på biogel-negler, men da jeg sa jeg hadde litt korte negler og at jeg av og til bet negler, anbefalte hun heller at jeg forsterket neglene og kom tilbake om 6 uker med lengre negler. Etter en uke kunne jeg bare "dra av" hele forsterkinga. I tillegg "prakka" hun på meg produkter jeg "måtte" ha for 450 kr. Det skal visstnok være bedre for neglene med biogel...naturprodukt osv...men hva hjelper det dersom det er så lite holdbart? Nå har jeg kun gjort dette en gamg, så jeg kan jo ha vært max uheldig + at hun negledesigneren ikke var nøyaktig nok.

Akryl har jeg ikke prøvd.

Har tidligere brukt limemetode...lim + spray, har gått på kurs selv for flere år siden, og det funker veldig bra!! Men jeg hadde så lyst til å prøve noe nytt, og det er jo veldig behagelig å sitte og bli stelt på neglene av andre. Selv bruker jeg 3 timer når jeg legger negler på meg selv...Men heretter skal jeg bare gjøre det selv;)

Her er metoden jeg bruker: www.abameme.com

Dette ble langt og rotete - er så trøtt ;) Og det hjalp deg sikkert ikke noe heller;)

Men velstelte negler er jaggu fint! Ekstra fint med fransk manicure. Lykke til i morgen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...