Gå til innhold

KJøpe på USA nettside, hvordan betale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle Robeeze sko på amerikansk nettside. Har nå prøvd å ordne Paypal, men får det ikke til!

Betaler dere bare på vanlig måte? Altså velger den andre måten å betale på som ikke er paypal? Blir så usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker PayPal. Hvorfor får du ikke til å registrere deg?

Skrevet

Bruker alltid paypal. Kjempe lettvindt og veldig sikkert.

Hva er det du ikke får til med det da?

Skrevet

Står at de som har utsdedt kortet nekter å godkjenne...???? Men hvorfor i all verden, står jo en del penger på kortet, og det går ikke ut på lenge. Så jeg skjønner ingenting.

Skrevet

Bruker du det valige bankkortet ditt?? I så fall kan det være du må gå inn i nettbanken din å godkjenne paypal som "ok". Altså slik trygg netthandel opplegg.

Letteste er å bruke et vanlig kredittkort. Så er det også mer praktisk om du blir svindlet. greit å slippe å bli trukket det fra kontoen. Kan heller bare klage på regninga på kredittkortet.

Skrevet

Hvor lenge er det til kortet går ut? Bruker du riktig kode som står i signaturfeltet bak?

Skrevet

går ut om 1,5 år, og jeg tror jeg bruker riktig nummer. Kortnummeret er vel det som er preget (opphøyet)? Og det CSC nr er vel det som står bakl navnet mitt?

Skal sjekke nettbanken.

Jeg har ingen andre kredittkort, så må nok bare bruke det vanlige kortet. Er ikke kreditt på det, så svindlerne blir overrasket over hvor lite penger det er på kontoen tror jeg hihi!.

Skrevet

Kanskje jeg må ha bankID?

Har ikke skaffet meg det enda. Men det kan jeg da gjøre uansett.

Skrevet

har nok ikke noe med at du ikke har bankid.

Kan og være at paypal ikke godtar debitkort, har hørt om nettsider som krever kredittkort som betaling. Trodde det gikk fint med debitkort på paypal, men er ikke sikker.. Kanskje det står noe info om det på paypal sin side..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...