Gå til innhold

Hvem har peiling på pumping her? Trenger hjelp...(:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begyner jeg virkelig å lure på om jeg begynner å miste melken min??? for bare 1 ukes tid siden kunne jeg pumpe 60/80 ml melk på 1 bryst, vet ikke hva som er normalt men lilletuppa spiser som en helt og legger på seg ca 250g uken.

nå når jeg pumper meg får jeg ut skarve 50 ml på begge puppene, skjønner ingen ting lillemor spiser like my som hun alltid har gjort og er mett og fornøyd når hun er ferdig, men jeg får ikke ut like mye melk som før. bruker avent sin manuelle pumpe.

er det meg som gjør noe feil, eller begynner melke produksjoenen og dabbe?? hun er jo knapt 1 mnd, dette er frustrerende... så håper noen har noen gode svar til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du, spiser hun av puppen først og så pumper du etterpå? Isåfall så kan det hende hun har begynt å øke og at mengden till overs blir mindre. Drikk noen kopper ammete.

Skrevet

pumper før hun spiser ja, gjerne om morgenen for da har jeg pleid å være propp full av melk.. men megden jeg får ut nå er mindre enn før..

Skrevet

Har opplevd det samme. Tror det bare er slik enkelte dager. Drikk et par munkholmer så lover jeg det tar seg oppigjen!

Skrevet

hehe ok, har drukket 2 i dag...hvor lang tid vil det ta før jeg merker noe, eller bør jeg drikke mer? :)

Skrevet

du kan også legge inn en ekstra pumping i tre-fire dager ca 1 time etter hun har spist. Da vil du øke mengden og når du slutter å pumpe det måltidet vil du da få mye mer til neste måltid, hvis du er med på hva jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...