Mojo med trollungen Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hvordan får jeg registert min norske adresse.? den viser kun amerikanse stater.. får ikke valgt nytt land.. HJElp vil ha id pudder
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg tviler på at Sephora shipper til Norge. Men i.d. pudder får du jo kjøpt flere steder i Norge da.
Kondis som en murstein Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Tror ikke sephora sender til Norge...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Det er jo praktisk talt ikke snakk om mye penger du sparer? Her må du jo betale toll og shipping om hverandre + vente på varen.
Mojo med trollungen Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 jeg skjønner ingenting av ebay.. må man by? ingen som vet hvor man får kjøpt i.d pudder og foundation litt billigere enn i butikkene her hjemme da.
aya75 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Sephora shipper ikke til Norge desverre. Men jeg kjøper det på ebay. Betaler ca 25dollar m frakt. Altså litt over 100kr. Så MYE billigere. Lønner seg å sette seg inn i det. Registrer deg på Paypal så betaler du på en sikker måte.
LadyLike Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Vanligvis må man by, men endel varer er merket med "Buy it now", og da er det ikke budrunde, men man kjøper det til den prisen som står på. Jeg har brukt limewire endel, og der er de fleste varene "Buy it now". Men det er jo på budrundene man oftest kan spare mest, har bare ikke tålmodighet til det, jeg. Lykke til!
aya75 Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Ja det er budrunde. Men hvis det står buy it now" er det vanlig salg og ikke bud.Da er det litt dyrere, men du er sikkra å få produktet og fortsatt mye billigere enn i norge. Lykke til!
LadyLike Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Er visst ikke helt med, jeg... Mente LimeBeauty, ikke limewire, det blir jo helt feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå