Gå til innhold

sover alle søtt hele natten lang????..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

..mini på 17 mnd gjør ikke det, våkner minst en gang pr natt...hva gjør dere hvis de våkner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jente 19 mnd, sover overhodet ikke hele natten! Våkner 2-3 ganger, bruker evindelig med tid på å sovne og våkner tidlig!!! Må gå inn og legge henne ned og si at hun må sove videre - som oftest holder det å gjøre dette 1-3 anger per våkning, noen ganger er det verre og vi må sitte inne en stund og også av og til ta henne opp for å bysse henne litt. Litt lei nå ja...

Skrevet

JA faktisk, han er straks 15 mnd, ellers skal det sies at han har et godt sovehjerte, har stort sett sovet natten gjennom siden han var 2 måneder.

Sover lenge på morningen gjør han også;)

Skrevet

Det har gått veldig i perioder. Nå for tiden våkner han noen netter, andre ikke. Han får pupp når han våkner, og da sover han faktisk til en menneskelig tid ( 7-8-tida), så dette syns jeg fungerer veldig greit. Om han ikke får pupp når han våkner så holder han det gående i flere timer, så noen andre råd har jeg ikke :)

Skrevet

Ikke min jente.. men jobber med saken nå. Vil ikke gi henne nattpupp lenger! Hun er 12.5 mnd.

Skrevet

Vår sønn på snart 2 år sover sjelden hele natten, har et innlegg om det et annet sted på siden her. Han aldrig hatt noe godt sovehjerte, på en "god" natt våkner han 1-2 ganger og sover til 06, på en dårlig natt våkner han 4-7 ganger og vil opp grytidlig... Er heldigvis lett og få til og sovne igjen, bare legger ham ned og går ut igjen med en gang, uten og si noe. Og om morgen får han ikke lov og stå opp før 06, selv om han protesterer, alt før 06 er natta for oss ! ( Vi har prøvd alt: Vallergan, søvnbøker, lege, helsesøster, homeopat, osteopat, strenge rutiner, samsoving etc)

Den eneste trøsten jeg kan gi deg er at storesøsteren på 4 år var klin lik som lillebror, når hun hadde fyllt 2 år begynte hun og sove natten igjennom (med unntak selvfølgelig) uten at vi gjorde noe anderledes, så det er håp!

Lykke til !

Skrevet

mathias er 18 1/2 mnd. Sover hele natta. Fra 19 til 7-8 tiden neste morgen, uten å våkne.

Gjort dette fra han var 11 1/2 mnd. Da slutta jeg med nattpupp.. jeg var litt treg til å slutte med det.. men skulle jo begynne å jobbe igjen.. så da fant jeg ut at jeg måtte sove hele natta.. og det gikk faktisk veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...