mamma og godguttene Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er bare spent på hvordan utredningen gikk, håper dere fikk noe hjelp :-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har tenkt på dere jeg også, håper det går bedre med søvnen for liten og stor.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 hallO:) jOOODA... det går fremover:) hehe... Vi sliter enda litt, men tok nattavvenning på han rett etter oppholdet, og det ble LITT bedre... Så nå er det oppvåkningene vi jobber med... Føler ikke vi tilstrekkelig hjelp på sykehsuet hvi sjge skal være helt ærlig...de mente utelukkende at det var puppen som var problemet... men han spiste jo kun 1 gang om natta (04 ca).. så jeg fikk rett da, selv om jeg ikke ville ha det... Men det er blitt bedre... Vi er oppe mellom 5-10 ( mot 20-40) ganger pr natt så vi ser fremgang og dte er det viktigste for oss:) Mange som syns det er masse, men som jeg og sambo snakker om: han har hatt disse vanene i 10 mnd og det er ikke gjort over natta å endre de... Hver uke føler vi LITT forbedring og det gir overskudd til å forsette... Men søvnen om dagtid er så som så da:) 30 min er ca det han sover:) Legger seg 19-20 og står opp mellom 06-08... Om natta er vi ganske stricks... Vi tilbr han vann/sutt om han våkner og tar han ikke opp av senga... Han reiser seg opp som regel med en gang og gråter ikke direkte, men søker oppmerksomhet... styrer en del frem og tilbake... men jeg sier bare "nå er det natt"... kan holde på slik opptil 30-45 min faktisk... før han legger seg ned... Har litt dårlig samvittighet for dette, men jeg KAN rett og slett ikke være han i søvn... han er bikka 10 kg og jeg har ikke armer igjen.. men vi koser kejmep masse ellers da, i løept av dagen og før leggetid:)
mamma og godguttene Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Heisann :-) Kjipt at du ikke er helt fornøyd med sykehusoppholdet da, men det er jo bra det går fremover,og at de ikke fant noe alvorlig, men det var du kanskje aldri bekymret for :-) Bare en halvt time søvn om dagen ? Det er jo kjempe lite for han stakkars, men han trenger kanskje ikke mer. Hvordan er formen hans ellers da ? Var hvertfall godt å høre at det går fremover :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Ja det går heldigivs fremover:) Jeg følte ikke at de sjekket noe egentlig... Kun sånn vanlig helsesjekk... Kiropr mente jeg burde kreve rønkten, men dette mente de var unødvendig... For hun mener at han er stiv... Før vi var til kiopr var jeg OVERBEVIST om at noe var galt... og det stemte jo... Men fastlegen og HS sa at alt var normalt, han var bare "ganske" stiv i hoftene... men de sjekket aldri opp hvorfor... Så etter kirop fikk vi en ny unge, jeg skulle bare gjort det mye tidligere... prøvde jo alt annet som naturterp, fotsoneterp osv osv... Men ignenting av det funket... Alle sa at det var så ille til kiro så jeg turte ikke, men er mye klokere nå! For jeg er overbevist om at hadde han fått hjelp til de problemene han hadde tidligere hadde ikke vi vært i den situasjonen vi er i dag! Ja det er kjempe lite, han er svært aktiv i tillegg, men tipper at dette bedrer seg nmår han starter i bhg-- (20 august).. men hvem vet:) men han har aldri sovet masse, selv ikke som spedbarn! Formen hans er kjempe fin ellers, og ha ligger over det motoriske gjennomsnittet i forhold til jevnaldrende... Men tipper det er for han har hatt flere timer å øve seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå