Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 jeg har begynt på julegavene jeg Var på toy'r'us før helgen og kjøpte leker til en del av ungene vi gir gaver til. Der har de nemlig kjempesalg nå. Kjøpte blant annet en dukkevogn som var satt ned fra 799 til 249, og en thomas togbanesett som kostet va 500 før til 249. Godt fornøyd jeg
desemberjenta06+spire Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 Jeg har begynt å tenke på gaver, men har ikke kjøpt noe enda .. Foreldre og svigerforeldre skal få julekurver med vinflaske, litt godis, nøtter, servietter, lys, bestemor/bestefar kopp, dvd eller bok ... Og jeg skal lage kalendere med bilder av Emilie. Nevøen vår skal få håndkle + toalettmappe med navn og masse godis i toalettmappa.... Søsken skal få diverse husting regner jeg med ... Jenta vår skal få lekekjøkken og kanskje noe annet ...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. august 2008 #30 Skrevet 30. august 2008 Jeg har handlet en del keramikk på www.neroprodukter.no Koppene med navn på har vært suuuuuper populære, også har de så utrolig mye fint i butikken!
Monajenten Skrevet 30. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 30. august 2008 Masse gode tips her! Den nettsiden skal jeg sjekke ut, cat(tedamen) ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. august 2008 #32 Skrevet 30. august 2008 Kom plutselig på at det er store muligheter for at de ikke sender varer.. Jeg bor jo like i nærheten, så jeg stikker jo bare innom!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. august 2008 #33 Skrevet 30. august 2008 barna sine besteforeldre og oldemor skal forresten få fotobok til jul Fra Fotoknudsen. Lagde med bilder fra eldstes første år i 2006, i år skal de få med bilder av veslas 9 første mnd
Gjest Skrevet 31. august 2008 #34 Skrevet 31. august 2008 Jeg er snart ferdig, men det viser seg at oj...jeg har kjøpt dobbelt opp til noen jenter....men de har jo bursdag nå i høst også...så da blir det litt mer... Besteforeldrene skal få fotobok, ellers er det mye leker til unger...f.eks fra sjarmtrollparty alfabetbok og tallbok som du skriver med spesielle tusjer i som du bare tørker av og bruker om igjen og omigjen. Ellers har badehåndkler med navn vært populært. Adresse etiketter til voksne som har alt, det finnes mange motiv her.... www.vistaprint.no- husk det blir sendt fra Nederland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå