avent1 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg blir helt matt. Måååå sove- uten at det blir bedre etterpå... Orker ikke ta meg av barn eller hus.Kan ikke huske at jeg har reagert på denne måten tidligere år. Andre som har det likt eller. Så må jeg jo ta dem også, iallefall innimellom.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 tror det er ganske vanlig ja,alle jeg kjenner som bruker det blir helt utslått:(
*TINCO* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 kan godt skrive under der! begge oss voksne går på og vi er trøtt og sur fra vår til høst... neste år skal jeg prøve alternativ medisin!
hit og dit Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Det er ein av dei vanligaste bivirkningane av allergitabeletter, så det er nok rimelig mange som har det slik. Eg må ikkje ta dei så ofte heldigvis, eg har ikkje allergi, men eg tok ein fordi eg reagerte så kraftig på myggstikk ein gang. Etterpå tok samboeren min meg med på iskafe, me måtte gå rett heim igjen, for eg snøvla når eg snakka og holdt på å sovne.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 En god ide og vaksinere seg evnt begynne med allergitbl 3 måneder før forventet bjørke og pollen starter da blir man betydelig mindre trøtt og daff!
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Ikke etter jeg har fått kortison sprøyte!! INGEN bivirkninger, og alllergien er borte!! Helt utrolig:o) Anbefales!
Turid Laila Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jepp, og jeg fikk utstkrevet allergitabletter mot mirgrene. Legen mente jeg ikke hadde migrene fordi jeg ikke kastet opp. Dustelege, ikke hjalp det på hodepinen og slapp ble jeg og. Sluttet etter et par dager!
avent1 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Ja , blir nok nødt for å prøve kortison sprøyte neste år. Dette fungerer jo ikke gjennom hele vår/ sommer. Har to små barn- en i verste trassalder. Kan ikke si at lunta mi er så lang om dagene nei.
-Lady Godiva- Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Hvilken type medisiner er det dere går på da? Jeg går på cetirizin,og merker ikke noen ting. Gikk på valergan når jeg gikk gravid,men da ble jeg så trøtt at jeg bare lå rett ut på sofaen. Sluttet etter noen dager,og snufset meg gjennom pollensesongen i stedet.
avent1 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 Det er cetirizin jeg tar også. Dette er akkurat det samme som zyrtec. Jeg skulle alltids klart å snufse meg gjennom sesongen,men jeg har en husreaksjon som virker slik at jeg holder på å klø meg ihjel og hovner opp i huden. Så innimellom mååå jeg ta medisin. Også er det jo helt vesentlig hvor allergisk du er da. Jeg er veeeldig allergisk mot bjørk og gress. Kan hende du ikke er så plaget...
Expat Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Telfast merker jeg ikke en ting av. Må få resept på den da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå