Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er det noen som har brukt Phil&Teds med softbag til nyfødte? Synes bagen virker veldig liten. Hvor lang tid tar det før barnet vokser ut av den? Og er det plass til vinterdyner ect? Ellers mottas alle erfaringer med denne vognen med takk!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg har kjøpt denne vognen for å bruke den når jeg har med begge mine to små, men ville aldri valgt den som enkeltvogn. Som søskenvogn er den super siden den tar forholdsvis liten plass i bil (litt lang...), er lett og trille og søskensete er lett å ta vekk om jeg skulle trenge den som enkeltvogn iblant. Jeg kjøpte ikke med softbagen, syntes den var for liten. Brukte heller en god pose (fikk barn i desember) i vognen. Minusene med vognen er -for lav for oss som er høye (jeg er 180 cm og mannen er 190 cm) og det er ikke regulerbart styre -for åpen på vindfulle dager (det er ett trekk til, men patenten er helt håpløs....vet denne er ordnet nå) -HÅPLØST reguleringssystem i ryggen !!!! -dyre regn/insektstrekk
emporium Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 har ikke vogna, men har softbaggen - og den er utrolig liten men siden jeg har en bitteliten jente passer det bra med en liten bag i starten i den store kombibaggen til vogna forsvinner hun og triller rundt omkring er forsåvidt kjempefornøyd med den - men om man har en normalstor bebi kan den fort bli liten vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg har den vogna og to tette barn, brukte den ikke mye med storebror og nyfødt lillesøster, syntes den ikke var helt praktsik, det setet på toppen ble veldig lite for min gutt( var bare 1,5 år, og slettes ikke stor for alderen) I den soft bagen var det plass til dundyna til vesla litt iallfall, ( hun født i sept), men gikk over til å kle henne godt, så lå hun på skinn og hadde stor og godt dundyne over, fungerete godt det i en vestlandsvinter! Er mye mere fornøyd med vogna nå med en ettåring og en 2,5 åring i... eneste er at jeg ikke kan ha vesla vendt mot meg når vi er på tur bare vi to! Vår vogn har regulerbartstyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå