Gå til innhold

Blir litt overraska jeg ;-s (dagens utblaasning)

Anbefalte innlegg

over hvor kranglete og usympatiske noen er inne paa dette forumet! Forumet er jo beregnet paa de som vurderer, har vaert gjennom adopsjonsprossessen..Denne prosessen kan vaere stressende, men mange spm, lange ventetider m.m. Hvordan kan folk som skriver her inne da vaere saa ufoelsomme?? Blir nesten litt forbanna jeg...

Et eks er noen av kommentarene i et tidligere innlegg, hvor en spoer om raad, da hun har eget barn fra foer men vurderer adopsjon pga negativ foedselsopplevelse..Hvorfor bite hodet av denne personen..? Er det ingen som tenker paa barna ?? Ikke seg selv i denne prossessen??

Vi vurderer selv adopsjon, kan ikke faa barn selv.. Og ja, ville aller helst ha en sunn liten baby, men vet dere, jeg vurderer ogsaa evt et soeskenpar, fordi det er mange som ikke vil ha to paa en gang.. Vi vurderer adopsjon som et alternativ da det er mange barn der ute som lengter og saart trenger foreldre som er gla i dem, som kan gi dem varme og trygghet...

Tenk dere litt om her inne foer dere kommer med spydige kommentarer da! Og attpaatil vaere saa feig aa skrive det anonymt...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

...men vi må prøve å oppmuntre og gi gode råd. Det med adopsjon er veldig, veldig kjekt, så det er fint om det er slik vi får fram også! Støtte hverandre gjennom en lang og for noen en vanskelig ventetid! Så når noen kommer med frustrasjon, skal i alle fall jeg prøve å gøre mitt beste ;-)

Jeg har i det siste året lest her inne, og har merket meg en anonym som slenger mye dritt. Er denne anonym den samme? Eller er de flere som bytter på? For dette har vart så lenge, at jeg tenker jo at en må vel snart gå lei?

Jeg har selv vært en av frontpersonene på å få fjernet anonymknappen inne på sliterforumet. Må virkelig dette til her inne også for at folk skal vise hverandre respekt? Dette er en sårbar situasjon å være i, og jeg mener et slikt forum er til for å støtte hverandre, ikke for å mobbe andre.

• 2 uker senere...

Nå må du gi deg!

Det er flere som velger å svare anonymt her inne, inkludert meg selv av og til, og det er jo tillatt. Jeg ser at noen svært få (et par?) innlegg har vært ufine, og det er jeg selvsagt imot, men vi må få lov til å svare anonymt her inne uten at du kommer med pekefingeren! Jeg vil også understreke at det å være uenig ikke er det samme som å være usaklig, umoden og barnslig...

Annonse

Jeg må presisere at jeg la inn innlegget her nettopp nå fordi jeg opplever at du i alt for stor grad kritiserer og generaliserer all "anonym uenighet", hvilket jeg mener er uheldig på et forum der det bør være høyt nok under taket til at vi kan være nettopp uenige. Vel å merke på en ikke ufin måte.

Nok fra meg om denne saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...