Gå til innhold

Brystpumpe..

Storegull+Lillegull <3

Anbefalte innlegg

Er førstegangsfødene og trenger svar fra noen med litt erfaring av både manuell brystpumpe og elektrisk pumpe.

Hvilken er best? Prisen er uvesentlig, men vil gjerne ha den beste på markedet, enten det er manuell eller elektrisk. Noen sverger til den manuelle og omvendt. Er det noen her med synspunkter om dette?

Fortsetter under...

Skal du bruke pumpe mye kan det jo bli slitsomt med manuell. Men det er jo umulig å vite på forhånd. Jeg har en Avent (manuell), jeg syns den tar dårlig, og er vanskelig å komme igang med. Har hørt andre si det samme. Jeg hadde absolutt vurdert en elektrisk hvis jeg hadde hatt behov for det. Du kan jo vente. Det er ikke det første du trenger. Du kan jo spørre om å få prøve når du er på barsel (hvis ikke du har født allerede da...).

Lykke til :)

Jeg vil absolutt anbefale manuell. Jeg ble syk etter siste fødsel og lå på sykehus med medisiner som var uforenlig med amming. Måtte derfor pumpe meg for å holde produksjonen i gang. Brukte da en elektrisk til å begynne med, men siden jeg var sår på brystvorta - noe man gjerne er i starten, så pumpet jeg både melk og blod for å si det slik. Beordret da mannen min til innkjøp av ei manuell ei. Mulig det er bedre med en elektrisk senere i svangerskapet, men synes selv at de manuelle nok er mer behagelig for puppen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...