Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

???:) (I det forige innlegget spurte jeg for en vennine)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anna er helt klart sterkest og finest.

Skrevet

Begge to er fine navn, men jeg holder en knapp på Sofie:-)

Skrevet

Det var et vanskelig spørsmål! Begge de to navnene er høyt oppe på min egen favorittliste! Min oldemor het Anna, og hennes søster het Sofie. Så jeg har litt lyst og kalle opp etter en av dem. Hvis jeg skal velge et som jeg synes er finest, så blir det kansje Sofie. Men begge er fine og stødige navn! :-)

Skrevet

Anna!

(Men Sofie er også pent.)

Skrevet

Jeg synes de er nydelig begge to, men holder kanskje en knapp på Anna.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:-) Det er Anna og Sofie som er favorittene for tiden. Men det som gnager meg, er at hvis jeg evt. bruker Sofie blir Petra den eneste uten en navn som begjynner S... men liker Sofie veeldig godt:) Hehe får sefølgelig veldig god tid og tenke på det;)

Skrevet

Veldig vanskelig valg. Føler Anna er et sterkere navn enn Sofie, samtidig som jeg kanskje oppfatter Sofie som hakket mer feminint... Ville kanskje gått for Sofie, eller Anna Sofie ;-)

Skrevet

Anna er helt klart finest!!! Nydelig navn!!

Skrevet

Jeg synes Sofie er klart finest:) Anna er jeg litt lei av, men kjempe fint det også..

Skrevet

Sofie:) Jeg er veldig gladd i det navnet...

Men jeg syntes ikke de to navnene sammen var så dum heller: Anna Sofie:)

Skrevet

sofie!! =)

Skrevet

Ja, Anna Sofie var fint:)Hva tenker dere om at hvis jeg evt. velger Sofie, blir Petra den eneste jenta uten S? Gjør det noe? :0

Skrevet

Synes dere Tone Sofie var søtt? Altså bruke begge navnene til daglig:)

Skrevet

Likte ikke Tone Sofie. Prøver å komme på en begrunnelse, men jeg liker bare ikke Tone så spesielt godt.

Skrevet

Liker begge navna godt, men holder nok en knapp på Sofie. Hadde Sofia vært et alternativ ville det helt klart vært på topp. Syns kombinasjonen Anna Sofie er fin. Ville ikke brydd meg om at 2/3 barn har navn som begynner på S. Liker ikke Tone, så ville nok aldri gått for Tone Sofie.

Skrevet

ANNA!! Helt klart:)

Stødig, søtt, sterkt og fullt av karakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...