Pappalille Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har sett litt på denne vogntypen, og har falt for design og løsninger, men er svært usikker på om de er noe å bruke fra fødselen av, spesielt når jeg venter vinterbaby. Er det noen som har noen erfaringer med disse vognene?
Fjompen og SjæfsSoppen Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 er den beste vognen jeg har hatt men om den er en hovedvogn, faller litt på hvor dere bor i landet. kan være litt kronglete å dra med seg over masse snø.. men en helt fantastisk vogn!!! selger ikke min for alt i verden vogn bagen er også ganske stor!!
Pappalille Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Moro å høre =) Vi bor i Oslo, men litt høyere enn sentrum så det kan bli litt snø her. Hmmm... Savner du festeanordninger for stelleveske og sånt eller det bare en vanesak?
Fjompen og SjæfsSoppen Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 nei på ingen måte jeg, som mange andre, fester "hooks" på styret og henger stellevesken på der. gå inn på vogndilla.com, der får du se bilde av både disse "hooks"ene og vogna generellt. se under forum, firhjulinger.
Pappalille Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Åh genialt! Nå blir mannen min glad. Han fikk helt blod på tann når han så denne vogna Takk for tilbakemelding =)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 kan bare ikke forrstå at noen kan falle for denne vognen.. ser ut som en kontorstol på hjul jo....
rubin Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Kunne vel ikke vært mer enig... Men,men smak og behag Godt ikke alle er like, sånn blir det et flott mangfold av Håper dere blir fornøyde uansett!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Kontorstol på hjul? Hehe, ja det er vel nettopp hjulene som klassifiserer til å være en kontorstol i disse dager.
Pappalille Skrevet 3. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2008 Nå var vi og tittet på vogner i går og endte opp med en annen type. Synes den ble for lite i bagen gitt. Vi er veldig fornøyde med valget vårt da, men skulle ønske Stokke vogna hadde vært mer etter våre behov, for jeg synes designet er helt genialt! Jaja, ikke denne gangen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå