willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 4. august 2008 #51 Skrevet 4. august 2008 Ikke tenk på meg!-Jeg tar bare morgendagen som den kommer:) kan mld dere i morgen jeg:)
Meg og gutten min Skrevet 4. august 2008 Forfatter #52 Skrevet 4. august 2008 Men jeg vil også at du skal være med=)
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 4. august 2008 #53 Skrevet 4. august 2008 Kjekt å høre:) er været bra samt at emil er i sitt ess tar jeg nok turen! eneste er at han kjeder seg så lett og da er det lettere å være i sentrum enn å måtte komme meg hjem fra strandtorget! ikke alltid han roer seg i vognen da..
Meg og gutten min Skrevet 4. august 2008 Forfatter #54 Skrevet 4. august 2008 Det skjønner jeg. Været e visst spådd grått, men ikke regn:) Men hvem blir med??? Blir Linn med Bebii??
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 4. august 2008 #55 Skrevet 4. august 2008 Jeg skal om nødvendig kjøre deg både ned og opp igjen Torill! så nå har du ingen unnskyldning, hehe Sendte akkurat Linn sms, og håper hu også har anledning! Kan hende at kl 12 blir akkurat i matinga vår men da kommer vi så fort som mulig etterpå!
bruse Skrevet 4. august 2008 #56 Skrevet 4. august 2008 Vi kommer! Christines cafe kl 12 da? Greit å vite sikkert sia eg ikkje har peiling på korleis dokke ser ut Blir vel i mat-tid for oss også, men det går vel greit. Blir spennande! Snakkes!
Meg og gutten min Skrevet 4. august 2008 Forfatter #57 Skrevet 4. august 2008 Jeg har også muligheten til å kjøre Torill, jeg har 2 barneseter i bilen fordi vi nettopp har kjøpt nytt;) Hva med sfinx og mamman til Guro??
Meg og gutten min Skrevet 4. august 2008 Forfatter #58 Skrevet 4. august 2008 Koselig:) Er ikke den kafeen i midten bedre? Men det kan vi snakke om i morra:) Kan vi ikke møtes ved hovedinngangen kl 12?
bruse Skrevet 4. august 2008 #59 Skrevet 4. august 2008 Jo det kan hende. Vi står ved hovedinngangen kl 12!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 4. august 2008 #60 Skrevet 4. august 2008 møter opp ved hovedinngangen kl 12 vi! Linn og Per Arne skulle nedom en tur de også muligens, men de måtte se an litt. Å Torill, nå har du 2 stk til å kjøre deg, så hva blir det til? hehe
Meg og gutten min Skrevet 5. august 2008 Forfatter #61 Skrevet 5. august 2008 Takk for treffet i dag=) Var koselig=) Men veit dekk hva som skjedde når vi kom hjemmat??? Hihi, Mikkel snudde seg for første gang fra rygg til mage=) MÅ jo skryte litt da ettersom vi snakka om det i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå