Gå til innhold

Lillehammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke tenk på meg!-Jeg tar bare morgendagen som den kommer:) kan mld dere i morgen jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg vil også at du skal være med=)

Skrevet

Kjekt å høre:) er været bra samt at emil er i sitt ess tar jeg nok turen!:) eneste er at han kjeder seg så lett og da er det lettere å være i sentrum enn å måtte komme meg hjem fra strandtorget! ikke alltid han roer seg i vognen da..

Skrevet

Det skjønner jeg. Været e visst spådd grått, men ikke regn:)

Men hvem blir med???

Blir Linn med Bebii??

Skrevet

Jeg skal om nødvendig kjøre deg både ned og opp igjen Torill! så nå har du ingen unnskyldning, hehe ;) Sendte akkurat Linn sms, og håper hu også har anledning! Kan hende at kl 12 blir akkurat i matinga vår men da kommer vi så fort som mulig etterpå!

Skrevet

Vi kommer! Christines cafe kl 12 da? Greit å vite sikkert sia eg ikkje har peiling på korleis dokke ser ut :)

Blir vel i mat-tid for oss også, men det går vel greit.

Blir spennande! Snakkes!

Skrevet

Jeg har også muligheten til å kjøre Torill, jeg har 2 barneseter i bilen fordi vi nettopp har kjøpt nytt;)

Hva med sfinx og mamman til Guro??:)

Skrevet

Koselig:) Er ikke den kafeen i midten bedre? Men det kan vi snakke om i morra:) Kan vi ikke møtes ved hovedinngangen kl 12?

Skrevet

Jo det kan hende. Vi står ved hovedinngangen kl 12!

Skrevet

møter opp ved hovedinngangen kl 12 vi! Linn og Per Arne skulle nedom en tur de også muligens, men de måtte se an litt. Å Torill, nå har du 2 stk til å kjøre deg, så hva blir det til? hehe ;)

Skrevet

Takk for treffet i dag=) Var koselig=)

Men veit dekk hva som skjedde når vi kom hjemmat??? Hihi, Mikkel snudde seg for første gang fra rygg til mage=) MÅ jo skryte litt da ettersom vi snakka om det i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...