Gå til innhold

Lillehammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

sååå bra. Jeg kan egentlig alle dager utenom onsdag:) Her står alt bare bra til veit. Han sitter på pappan sitt fang og titter tv. fy fy. Når jeg ser Emil nå syntes jeg han sikkert e såååå liten. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det ja airam85 og Mikkel ;) Fikk det bekrefta i går eller no av kaalrot at det var deg jeg hadde møtt. Dro kjensel på navnet på gutten din, men kom ikke på navnet ditt... verden er ikke stor, hehe ;)

Skrevet

Han er ikke så liten;) i dag har han faktisk en boddy på seg i str 68!! de vokser så fort!!! hvilken str bruker mikkel? -blir kjekt å se han igjen:) tittet jo bare så vidt i vogna når jeg møtte deg i byn!

Skrevet

Oj ja da er det en stor gutt du har:) Mikkel er jo nesten 9 kilo men han bruker 68 og 74 han enda;) Dette går ALTFOR fort

Skrevet

Veldig kjekt å se forandringene hos emil; at han smiler, pludrer, slår etter lekene osv, men samtidig var det veldig vemodig å pakke bort klærne han hadde vokst ut av!

Skrevet

Hehe ja kjempe herlig å se utviklingen men:( Nå driver Mikkel for harde livet og skulle snudd seg fra rygg til mage, men har ikke helt skjønt det med armen så han kjem ikke rundt enda:) Stakkar

Skrevet

Hehe..-han knekker sikkert koden om ikke alt for lenge:) Her er det ikke en gang antydning til at emil med det første skal klare å snu seg.. men så er det da heller ikke noe hastverk:)

Men nå får jeg finne meg noe mat..skal trene i håkonshall når samboer kommer hjem fra jobb..tiltak å komme seg på trening, men vel verdt det når jeg er hjemme igjen;)

Ha en fin dag sammen med guttene dine:)

Skrevet

herregud så sprek du er da!!!! Lykke til!

Men da får vi prøve å få til ett treff denne uken. Jeg kjeder meg så og si hver dag, så det er deilig å komme seg litt bort:)

Kose deg med guttene dine du også=)

Skrevet

Begynte for ei uke siden så skal ikke skryte på meg for mye;) Bare å henge deg på om du vil! skal prøve å få trent 2-3 ganger i uken!

Skrevet

Hva trener du??? Liker best aerobic jeg skjønner du:)

Skrevet

Har fått tilrettelagt et treningsprogram på styrkerommet og spiller squash utenom:) jeg kommer nok ikke til å trene noe aerobic.. vet ikke om du har sett reklamen der det er en mann blant flere kvinner på aerobic? -total mangel på koordinering.. der har du meg;)

Skrevet

Sleng deg med sammen med meg da! jeg hater å måtte gjøre noe "selv" så jeg har medlemskap på elixia. har ikke vært der etter fødselen men har veldig lyst til å komme igang så raskt som mulig! De har barnevakt der også, så det er bare å ta med nurka våre. Tror Linn skal melde seg inn hun også, og dess flere dess bedre!!

Skrevet

Så koselig og se flere fra distriktet her he he

Noen måneder siden sist jeg var innom, men men

Vi fikk ei snuppa på Lillehammer sykehus i fjor. 12.7 - 6 uker før termin. Nå er hun ei nydelig og frisk jente på snart 1 år

Noen andre med samme alder ca??

KLem Tinamor

Skrevet

Guro-jenta er 8 mnd, samme året da i alle fall.

Synd det ikkje blei noke tur i dag, men eg blir gjerne med på en kaffe eller kva det skal vere til uka. Passer vel alle dager untatt onsdag for meg og. Har litt ustabil internettforbindelse for tida, men skal prøve å følge med her. Hadde vore kjekt å blitt litt kjent med andre Lillehammermødre!

Skrevet

Kunne vi ikke f.eks sagt tirsdag da??? men hvor passer det seg med så mange barnevogner????er veldig ofte med ei venninne med baby på nikkers, men det er ofte trangt med 2 barnevogner:)

Skrevet

tirsdag er supert for min del. Korleis er det på strandtorget da? Er det ikkje en ok kafe der? (tenker litt at det kan vere greit i dette veret...). Elles er eg åpen for det meste.

Skrevet

Strandtorget hørtes fint ut ja! Tror den cafeen heter Christines eller no jeg... der er det godt med plass ihvertfall, også har vi jo fattigmann da, liitt trangere der men går an å sette vognene litt rundt og langs kanten der. skal vi si 12-13 tia da også?

Skrevet

For min del er det lettere å møtes i byn pga at jeg ikke har bil.. og er det dårlig vær så er det ikke fult så kjekt å spasere ned til strandtorget;) Går jo buss, men er så kjedelig å være avhengig av dem.. men passer strandtorget best for de fleste så er jeg med jeg om det ikke regner katter liksom;)

Skrevet

oki. Kan godt møtes i byen. For meg blir det det samme. Blir med uansett tid og plass.

Skrevet

:)

Hva sier dere andre da?

Skrevet

tenkte også strandtorget for det er nok aller best i forhold til barnevognene. Snakket m noen på Nikkers i dag som ikke trodde de ble kjempe happy med 5-6 barnevogner der.. Var så mye turister innom der nå så er så fult

Skrevet

Jeg er litt lei av Nikkers og jeg om jeg skal være helt ærlig.... Er det noen andre steder i sentrum det går an å troppe opp med en barnevogn-kollonne?? Er ikke så kjent her enda....

Skrevet

Syntes strandtorget hørtes veldig fint ut jeg:)eneste plassen jeg kjem på der vi kan ha barnevogner

Skrevet

Da sier vi Strandtorget da?! Når skal vi møtes da?

Skrevet

Går det greit for resten da?? Torill??

Hmmm møtes 12?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...