Endelig 4 i familien :=) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 jepp Har en gutt født 02.05.08. Du da?
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Heisann jenter! Jeg er også her;) airam: jeg har forresten mulighet til å gå tur på søndag om du har tid og lyst? og om det er dårlig vær så er det jo bare å kle seg deretter:) du christin kan jo bare henge deg på du også om du vil i tilfelle? (Kanskje på tide at jeg bytter nick når jeg tenker meg om..Hehe..)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Vi er med på tur ja! på tide at vogna får prøvd seg i dårlig vær også dersom det blir det da
Galskapens overhode Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Åsså er jeg her.. gutt født 6 uker prem 17.jan og ei jenta på snart 5 år.. Hadde vært kos å treffes..
bruse Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Eg har budd på Lillehammer i sånn ca 3 veker og kjenner så og sei ingen her. Hadde tenkt å sjekke om det var nokon lillehamringar her, så denne måtte eg svare på ja. Hadde vore kjekt å blitt kjent med andre mødre! Har ei jente på 8 mnd eg da.
Galskapens overhode Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Skal vi si spasertur på søndag da?? Møtes i søndre park og ta det derifra??
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Høres ut som en god plan! sender deg en pm med mitt mob.nr så er det lettere å avtale noe nærmere!
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 får ikke sendt deg pm! du får event heller sende meg en melding:)
bruse Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Er dokke gamle kjente eller på jakt etter nye bekjentskap? Eg vil gjerne vere med om det er plass. Har dere avtalt tidspunkt på søndag? Og kor i søndre park møtes vi?
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Er bare å henge seg på kjenner et par av de fra før av, men alltid kjekt med nye bekjentskap! ikke avtalt no tidspunkt enda..
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Dere må gå inn og huke av på profilen deres om at vi får lov til å sende dere privatmld. Oppdaga at jeg ikke hadde gjort dette for ikke lenge siden. (var vel ikke sånn på bim om jeg husker rett) Passer bra for meg og Adrian å møtes i 13 tia på søndag......
Galskapens overhode Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Min innboks var full.. Men nå er det plass.. Passer det greit ca kl 12 på søndag da jenter? Parken? Evt på sigrid undsets plass..
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 For min del er det litt vanskelig å si akkurat når det passer å møtes! men i 12-13tiden skal nok gå bra:) har ikke helt fått inn rutine på når emil pleier å spise..-derfor litt vanskelig å si når det skulle passe best! men får prøve å legga opp til mat i 12-13tiden i hvert fall! skal vi si parken? så får dere andre bestemme tidspunktet!
bruse Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Var tanken å sitte ned i parken mao? Og legge opp til mat da? Berre tenker litt på dette regnveret.... Elles pleier Guro å ete i 12-13-tida, men trur ho kan vere fleksibel(???).
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Både Kaalrot å jeg har hatt umulige unger i natt, så her blir det avslapping i dag for min del desverre. Litt seint å legge ut nå, men det var ikke den helt store aktiviteten på tråden i går.
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Kan vi ikke ha dette treffet til gode?-at vi tar det en dag det er fint vær? Da kan vi sette oss i parken og ta en kaffe eller noe? Litt lettere også med tanke på mating.. Skal jo litt til at vi alle får gitt mat før vi begir oss ut på en tur eller noe.. -og i dårlig vær er det ikke bare bare å få unnagjort matingen;) hva tenker dere om det? bebii kom 5 uker før tiden: emil har våkna nå, men får ikke i ham mat.. tror kanskje det er litt mageknip her i dag..De er til tider ganske like disse guttene våre; altså de følger hverandre;) hvordan er magen til adrian i dag? Ha en fin dag alle sammen:)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 Her kvitta vi oss endelig med mageknipen i 06 tia!! har gitt Adrian litt sviskermos på kveldene nå, og det skal hjelpe mot hard mage, så vi skal fortsette med det. Virker som at de er fulle i magen og ikke har plass til mer enkelte ganger. Disse to er sjelevenner! like "håpløse" på samme tidspunkt, hehe
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. august 2008 #20 Skrevet 3. august 2008 Emil sitter i stolen sin nå.. prater og smiler.. så det spørs vel om det var magen alikevel..Hehe..men det hender at de er like håpløse på samme tidspunkt ja!! du vet de plantene vi var og kjøpte på plantasjen?? de var tydligvis fulle i bananfluer!!ARG!! så nå har jeg sprettet en rødvinsflaske, fullt opp noen glass med vin, tatt plastfolie over dem og stiller klar til strid! -dette har allerede tatt knekken på en del;) Eneste synd med rødvinene..-skulle likt å brukt den til andre formål enn bananfluene liksom;)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. august 2008 #21 Skrevet 3. august 2008 pokkerns bananfluer!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrr!! Rart at ikke jeg fikk med meg disse skapningene hjem når jeg kjøpte planter .. ikke at jeg er særlig lei meg akkurat da! hehe Vi kan vel planlegge en kveld der vi får brukt rødvin o.l til mer fornuftige ting enn til å kverke disse krypa med da..... hehe
Meg og gutten min Skrevet 3. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 3. august 2008 huff da jeg såg ikke dette før nå:( Men kunne vi ikke møttes og tatt en kaffe til uka da alle og en hver????
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. august 2008 #23 Skrevet 3. august 2008 satser på å få til det vi ja!! ville virkelig få til å møtes i dag også, men sånn går det når sjefen vil det anderledes gitt, hehe
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. august 2008 #24 Skrevet 3. august 2008 Jo vi får til et møte til uka:) så satser vi i tillegg på bedre vær! står alt bra til med deg og mikkel? Er med på å bruke rødvin til annet formål enn bananfluer ja;) -Ikke vanskelig å be der;)
Meg og gutten min Skrevet 3. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. august 2008 Hehe sånn er det:) hmmm beibii deg tror jeg har møtt før:) Var i parken med linn, ingvild og karoline?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå