Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vi trenger dagmamma/familiebarnehage til vår datter på 1 år snarest. Vi bor på Frogner (ved Frognerparken) og ønsker at dagmamman/familiebarnehagen holder til i nærheten.
hakima Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg er en dame på 25 år og bor i vika som gjerne vil vaere dagmamma for ditt barn.Jeg er selv hjemme med en jente på 3 år og passer ei på jente snart 2 år. Jeg er en positiv person med mye tålmodighet og omsorg.jeg er glad i ute aktiviteter og dagene her hos meg er preget av kjekk lek både ute og inne, men uansett så håper jeg på et positivt svar fra dere: ring 48240702 å for en prat. Med vennlig hilsen Hakima Banouni --------------------------------------------------------------------------------
gladmamma111 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 hei, min dagmamma har en ledig plass, da ett av dagbarn fikk barnehageplass. bor på majorstuen ca 5 min fra frognerparken. huner veldig flink med barn og har gode referanser. om du er interessert ta kontakt per mail: [email protected] :-)
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Takk for tips. Vi har foreløpig funnet en annen løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå