Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå sette i gang med søskenforsøk, og jeg har egg på frys. Jeg lurer på hvor stor sjansen er for at opptiningen blir vellykket? Og hvilke medisiner gikk dere på før egget ble satt inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor prosentvis sjanse det er for at egg skal overleve opptining, men det er vel ganske strenge krav til eggene før de blir frosset ned nettopp for at de må være sterk nok til og overleve opptiningen.

Jeg brukte Progynova før innsetting. Noen dager før innsettingen startet jeg i tillegg opp med Progesteron-støtte (Crinone).

Skrevet

Jeg har hørt at 1/3 av eggene faller fra i snitt. Men husker ikke hvor jeg hørte det fra, lurer på om det var her inne..

Skrevet

Glemte å skrive at jeg også bruker Progynova og Crinone ved fryseforsøk.

Skrevet

Jeg hadde 7 egg, har til nå brukt 3 egg. 1 egg var ikke "liv laga" mens de andre 2 ble satt inn i to forskjellige omganger. Jeg ble ikke gravid på noen av mine 2 forsøk (2 av 3 har overlevd da). Er i gang igjen nå ul på mandag, så håper det gar bra denne gangen. 4 egg igjen har jeg :)

Jeg bruker også Progynova og Crinone ved fryseforsøk.

Skrevet

ca 70 % sjanse at egg overlever opptining har klinikken sagt til meg.

Progynova og crinone bruker jeg

Skrevet

I brosjyren fra Rikshospitalet står det at 50-60 prosent av eggene overlever opptining, men at en må være forberedt på at ingen gjør det.

Skrevet

så rart d var. Min klinikk sa hvertfall 70% til meg så jeg går etter d :-)

D første egget de tinte opp sist overlevde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...