Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 i dag om at hun syntes det var upassende at jeg gikk naken rundt! Jeg har faktisk 2 mål tomt, kjempefint utearelal og dette er kun mitt. Pga den intense varmen som har vært den siste tiden, har jeg vært naken! Jeg har jo tross alt en ganske så delikat og fin kropp. Jeg er i alle fall ikke redd for å vise meg frem, da jeg har et naturlig syn på nakenhet. Jeg ba henne pent om å la være og glane på min tomt, hvis det plaget henne!! Ingen andre naboer har klaget ennå. Hun truet med å anmelde meg for blotting. Er det virkelig mulig?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 hehe.. hun er sikkert bare sjalu.. eller så har hun ikke noe å gjøre så hun må finne seg noe å bli irritert på.. er det gjerder rundt eiendommen din? eller går det ann å se rett inn? har da uansett ikke noe å si hvilke kropp man har egentlig da..
**¤¤** Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Ja, hun kan anmelde for blotting hvis det sjenerer henne. Jeg ville være diskre hvis jeg skulle gått naken i min egen tomt....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Har en hekk rundt hele eiendommen, men det er synlig for naboene inne på tomta! Og hva mente du med at hun kan anmelde meg for blotting? Er det liksom ikke lov til å gå naken på sitt eget område heller nå da? At du skjemmes over kroppen din og vil være diskre, betyr ikke at alle andre skjemmes! Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Vi har samme problem. Lå i hagen, nakne, jeg og gubben og små koste med hverandre. Vi bor i rekkehus så hagene er helt inntil hverandre. Fikk det sure fjeset og beskjed fra naboen at slikt kunne vi gjøre inne. Vi er ganske stygge begge to, men det burde da ikke ha noe å si? Kjerring altså!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 jammen så gå naken da! også tar du det som en overraskelse om polititet kommer også! Hvorfor gidder du lage sånn idiotinnlegg?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Oi, nå skjønte jeg plutselig hvorfor hun reagerer så sterkt! Mest sannsynlig tåler hun ikke synet av micropeniser. Skal selvfølgelig aldri utsette henne for dette mer. Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Idiotinnlegg???? Dette er blodig alvor ffor meeg vennen!! Skal bare si det en ting jeg, at om dere småfetiser sitter her å danner dere bilde av lover og regler, så spør jeg om det finnes en lov som sier at jeg ikke kan gå naken rundt på min egen eiendom, eller knulle villt og hemnigsløst uten at en jævla sur drittkjerring av nabo skal legge seg borti dette!! Tipper det er du som naboen også!! Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Whaaaaaaaaaaaaat??? det er ikke lov til å utgi seg for Hi!!! dette her er anonymsiden og nicktyver blir anmeldt for ddokumentforfalskning hvis de signerer med falsk underskrift!! Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Yppert Yppert, kom og gå naken hos meg i steden da vel
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Faen, multippel personlighetsforstyrrelse er et rent lite helvete! Beklager så mye. Blir borte en liten stund nå, skal pudre liggesårene mine med talkum Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 Nå ble jeg kåt! Vil ligge og ha med deg Yppert, mens naboene ser på! MMMMMmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 du må jo tenke litt da og på naboene.hadde ikke likt å ha en naken nabo gåenes rundt.hadde nesten spydd da ja.vært flaut å få besøk også og sett naboen sånn.kom deg heller til nudiststrand,vis du absolutt må gå naken.der bryr de seg jo ikke.ikke varmt å gå i en liten bikini nei! godt du ikke er naboen min da!ikke alle har jo likt syn på nakenhet! tenk deg litt om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå