Isaks mamma <3 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke hatt et snev av vann i beina gjennom hele svangerskapet, uansett vær og varme og det hele. Men nå plutselig, 2 dager før termin, har jeg de tømmerstokkene! Lurer på om dette kan være et tegn på at fødselen er like rundt hjørnet (håpe, håpe!!) ... Og det er vel ikke noe jeg trenger kontakte legen for? Tenker på evt svangerskapsforgiftning og sånn.. Er førstegangs, så er nok noe blond på dette området
minou Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 hm..høres litt rart ut. Husker ikke om jeg fikk mer hovne føtter rett før fødselen forrige gang...husker imidlertid at de hovne føttene IKKE gikk bort etter fødselen...de ble faktisk mer hovne den første uken. (til min store skuffelse og overraskelse:-( Er det lenge til neste kontroll? Har blodtrykk, urin osv. vært normalt fram til nå?
Isaks mamma <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Ja, alt har vært helt som det skal. Har ny time på tirsdag, er da 3 dager over termin.
Liagora med 2 jenter Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har det akkurat likens som deg. Var til kontroll på mandag og da var alt som det skulle være. Satser på at det er fødselstegn jeg også!
Isaks mamma <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja, vi får krysse fingrene for hverandre da... Kan komme til å bli VELDIG utålmodig etter hvert her!
MaybeAgain Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Litt usikker, men jeg lurer på det samme som deg... Hadde ikke antydning til vann i forrige svangerskap. Og hadde ikke noe helt til uke 37 i dette svangerskapet. Men nå har jeg ankler som elefanter og det er 10 dager til termin. Spesielt den ene foten blir veldig hoven - verre på kvelden enn morgenen. I følge legen (var på kontroll igjern i dag) er det ikke bekymringsverdig med mindre: - den ene er mye større enn den andre - du får høyt blodtrykk - du har mye L og P i urinen - det prikker eller er ubehagelig opp etter leggene Da kan det være blodpropp eller svangerskapsforgiftning. Om du er uroluig - ta en tlf til fastlegen eller føden - like greit )
Isaks mamma <3 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Hm.. Hva sa legen om at den ene foten din var større enn den andre da? Min venstre har nemlig også blitt mye større enn den høyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå