Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Ja, bomma med en krone faktisk! :S Skulle betale en regning på 463,24 kr, men betalte 462,24... Hva gjør jeg da da, overfører en krone til samme konton? Eller får jeg det ekstra på neste regning? Det er netcom regning hvis det har noe og si.
iznogood Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 dersom den ligger i kø til betaling - kan du jo bare slette den og gjøre hele betalingen på nytt :-)
Mammaen til Isak Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 I min nettbank blir ikke det jeg legger inn etter 12 trekt før neste dag, har du det sånn kan du jo bare endre. Er det allerede for seint, hadde jeg avvente å sett. Tror ikke de bryr seg om den ene kr. Jeg gjorde samme feilen selv, bare at det gjaldt en tier for lite til telenor en gang. Hørte aldri noe om det.
Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Nei, det er allerede trekt hos meg. Blir det med engang når jeg setter forfallsdaton idag istedenfor den som står på regninga. Men bare vente og se kanskje, kan jo hende jeg får en regning på 1kr i posten snart;)
Feita Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Tviler på at så mye skjer. Det blir stående -1- krone i minus med rød skrift hos dem. Kanskje det overføres til neste faktura, men mye sannsynlig blir det bare slettet. Selv om mye er databasert, tror jeg faktisk at det finnes noen mennesker som sitter å styrer og følger med litt, og ikke sender ut en purring på en krone, som koster dem mange ganger den summen i arbeid, porto osv
nina-ballerina Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Den krona blir overført til neste regning.
* 5 om dagen * Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 jeg vet at noen har fått sperra tlf sin pga betaling som ikke stemte, og det var ikke mere enn det du har bomma med. men kan du ikke sende 1 kr til da, bruke samme kid nr?
Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Åh, sperra telefon pga en krone.. Det vil jeg ikke ha! Ja, da tror jeg at jeg får gå inn og betale den ene krona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå