M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Min søte lille har beg. å snu seg på magen om natten.... ofte gråter hun etter en liten stund fordi hun ikke kommer seg tilbake på ryggen, men.... noen ganger blir hun liggende på magen og sover sånn. Er det ok at hun sover på magen nå? Jeg kan jo ikke sitte oppe om natta for å snu henne hele tiden heller.... Noen flere som har små som sover på magen????
mamma`n til nurk Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jenta mi på 41/2 mnd sover kun på magen. Ruller fint over selv....prøver jeg å snu henne igjen, så tar det ikke et minutt engang før hun er tilbake på magen...Så lenge de er sterke nok til å kunne snu hodet selv, så er det trygt:)
badass_suburban-mom Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jenta mi på 8 mnd har sovet lenge på magen.(siden 4-5 mnd) Sovner hun på rygg,våkner hun bare når hun snur seg rundt,så bedre at hun sovner på magen,er jo slik hun vil ligge. De sover ofte bedre på mage,så hvorfor ikke? Om barnet ditt er sykt,eller spesielt svak av en eller annen grunn,så bør du kanskje vente. Friske,sterke barn tar ikke skade av det når de er såpass gamle. Som du selv ser,du kan ikke sitte oppe hele natta for å følge med heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå