Gå til innhold

Gravid?? Hjelp noen??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelmessig mens siden fødselen for et år siden, nå er jeg 3 uker for sen, men får bare negative tester. Har hatt masse menssmerter,murringer,vondt i korsryggen og kvalme den siste uka. Er d mulig at jeg er gravid når testene etter SÅ lang tid fortsatt er negative? Huff, blir gal av dette, kan ikke være gravid nå:-( Blir veldig takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? Har også hatt stikkinger inni skjeden og vondt i skambenet..

Skrevet

Huff det er kjedelig å gå sånn å vente.. men du har jo desverre ikke noe annet valg enn å vente heller.. :( prøvd clear blue digital? den skal visst være veldig bra. Har hørt om folk som ikke har fått positiv test før de har vært i uke åtte og sånn, så.. og du er jo bare tre uker på vei, hvis du er gravid, vent en uke til så tar du en ny. :)

Skrevet

Du skulle tatt blodprøve hos legen,der finner de jo fort ut om du er gravid el ei:)

Skrevet

Huff ja, venter og venter, men ingenting skjer:-( Ja, prøvde cb digital, negativ den også.. syns d hele er veeeeeldig merkelig.

Skrevet

Fikk ikke komme inn hos legen, de hadde ikke tid til sånt nå, sa hu sure kjærringa som satt der!!! Får jeg svar på urin og blodprøver mens jeg er der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...