Jewel m/jente får gutt Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kan det være fordi hun har treg mage, eller kan det være noe annet? Har gitt både grøt og middag og fruktmos i en uke nå, og det kan se ut som om hun har litt treg mage. Avføringen er veldig fast (triller ut av bleia når jeg bytter ;-)) Og jeg ser jo at hun må trykke hardt for og få litt ut. Det er heller ikke store mengdene av gangen. Tips til hvordan hjelpe en treg mage? Har gitt sviskemos, og det går rett ned. Hun tar ikke flaske, så jeg får ikke gitt malt eller sviskedrikk. Noen som har erfaringer og dele?
Mauritius:) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Du kan godt blande malt i grøten, ellers kan du gi raspet pære!
badass_suburban-mom Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Sånn er det ofte for jenta mi også. Doser bare på med masse sviskemos,det bruker å lette litt. Er mange små som plages med dette,tror bare det er sånn det er,de er ikke helt modne i tarmsytemet og fordøyelsen enda,men det går seg til.... Men ikke gøy når de gråter forsi det gjør vondt under bæsjinga.-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå