Gå til innhold

Er dette begynnelsen på en spontanabort?

Linnemy og prinsessen

Anbefalte innlegg

Oppdaget litt "utvannet" lyserødt blod på papiret ved toalettbesøk i går ettermiddag etterfulgt av mensaktige smerter i magen og ryggen (milde i forhold til vanlig menssmerter). Smertene ga seg etter 30 min, men blod på papiret ved toalettbesøk er fortsatt der. Graviditetssymptomer som murring og oppblåsthet i magen og ømme bryster har jeg fortsatt. Er 5 uker på vei... Har noen hatt lignende opplevelser? Hvordan har utfallet vært?

Setter stor pris på alle svar :)

Fortsetter under...

Hei, jeg var gravid med noe lett rosa blødning en dag også, snakket med søsteren min om det, som hadde noe blødning de 3 første månedene, og roet med derfor ned..., men ettersom dagene gikk fikk jeg følelsen av at jeg ikke var gravid lenger, til tross for at jeg ikke blødde mer og jeg ellers hadde gravid symptomer og voksende mage.. Håpet på det beste, at jeg bare var overnervøs i og med at jeg har mistet i SA 2 ganger før + hatt en exu. Så gikk det litt over en uke uten tegn til blod, fikk deretter brun utflod, deretter litt mer friskt blod (veldig sparsommelig), det viste seg at det var en MA, jeg er utrolig glad for at jeg ikke ventet lenger, jeg skulle vært gravid i uke 12 nå, men fosteret var kun 6+5 dager gammelt i forhold til størrelsen. Hadde en utskrapning for en uke siden, og snart kan vi tenke på å begynne på nytt og gleder oss til det!

Føler du deg sikker så står det nok bra til!! :) Men en sjekk "for mye" kan være mye verdt om det viser seg at man har en MA....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...