Gå til innhold

Enda tidlig, men har funnet navn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det blir jente skal hun hete Helena, hvis det blir gutt skal han enten hete John André eller Sondre.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som allerede har funnet navn. Siden du legger det ut her så går jeg ut fra at du vil ha kommentarer;-)

Av guttenavna ville jeg da gått for Sondre.

Er ikke særlig glad i dobbeltnavn og iallefall ikke Andre- synes Andre er gørHarry!

Skrevet

Helena er et nydelig navn :-) John André synes jeg bare er harry, og Sondre synes jeg er gørrkjedelig - veldig oppbrukt navn!

Skrevet

Hehe, John André er vel ikke akkurat harry da:P Men takk for tilbakemeldingene. Har satt en knapp på Helena og Sondre. Vurderte også Elvira, men skal prøve å ikke være for glamorøs i navnevalget mitt som Märtha Louise...*knis*

Skrevet

Helena og Sondre er fint, John helt ok. Andre`(beklager) harry!

Skrevet

Helena er kjempefint! Og Sondre også!

Men John André syntes jeg ikke var så fint..

Skrevet

He he. Til dere som synes at John Andre er harry: jeg har et søskenebarn som heter John Andrè! Han er et par år eldre enn meg, og det er ikke noe harry ved han, og snillere og mer hjelpsom fyr enn det skal man lete lenge etter! ;-)

Så jeg "stemmer" for John Andre, jeg! Jeg synes Sondre er kjedelig. Helene er greit.

Skrevet

Ville helt klart gått for Helena og Sondre. Fine navn begge to.

Skrevet

Helena er nyyelig, og Sondre er fint! John André ekke min stil.. Lykke til:)

Skrevet

Ville heller tatt helene,litt mer norsk:)Helene og Sondre var jo kjempefint sammen,syns j da:)

Skrevet

Helena g Sondre er veldig fine navn. Jeg liker ikke John Andrè. Syns ikke det er harry, men litt typisk 80-talls navn.

Skrevet

Helena og Sondre :-) John Andre er harry!

Skrevet

Liker ikkje John Andre, men Helena og Sondre er fine navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...