Gå til innhold

Noen med erfaring av modningsakupunktur??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En venninde av meg prøvde dette før hun fikk sin første i april.

Hun gikk flere ganger, og fikk satt nåler for vondt i ryggen ol. med det samme.

Men hun gikk 10 dager over, og åpningsfasen hennes gikk ALT FOR FORT!

Hun ble sendt hjem fra sykehuset men ingenting åpning, men nektet å dra hjem, og 2 timer etter var ungen ute! Flaks hun ikke dro hjem for å si det sånn...

Men som alt annet varierer sikkert dette også fra person til person..

Jeg har 6 dager igjen nå...håper han kommer snart! Begynner å bli rimelig lei!

Hei!

Modningsakupunktur er utrolig bra for deg også mens du er gravid, for du får mye ekstra energi av det. Det beste er at mange opplever at åpningsfasen går fortere, fordi livmoren er mer moden. Dette vil for mange innebærer færre timer med smerter, og mer kontroll under riene.

Husk at man regner ikke overtid før to uker etter termin, men en overvekt av de som har tatt modningsakupunktur føder i de nærmeste dagene rundt termindatoen.

Det er veldig behagelig også, en time på en deilig tempurmadrass. Du får skikkelig ro i kroppen, og etterpå har du masse energi i flere dager etterpå.

Anbefaler å gå til Sylvi på Sagene. Kjempebra!

Annonse

Hmm..høres ikke så ille ut det da..

Men er jo bitte litt redd for at det skal gå kjempefort, for jeg har en tass her hjemme som trenger å bli levert bort og en samboer som jobber i Oslo...Men får vel noen forvarsler håper jeg. De ser jo modenheten min etter hver gang sikkert også.

Jeg kommer til å bruke meg og magen i Tønsberg :-)

300 kr pr. time (30 min). Er det standard pris?

Jeg har hatt min andre time og synes det er veldig deilig og avslappende. Tenker som så at det skader ikke å prøve, og man skal ikke få noen styrtfødsler som følge av modningen.

Går på klinikk 10A på majorstua og der koster det 350 kr pr. time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...