Gå til innhold

Kjæresten har forlatt meg i 7.uke. (samme som 1.trimester)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om at jeg måtte gå videre med svangerskapet uten han ved min side, fordi han ikke vil ha barn.

Jeg er i 7.uke. Jeg skal beholde. Abort er utelukket i og med at jeg har mistet ønskede babyer to ganger tidligere. Hvor er logikken hans???

Heldigvis har jeg god støtte fra venner, kolleger og familie. Jeg vet jeg greier dette alene. Er litt vemodig at mannen jeg er så glad i, viser seg å være et svin men...c'est la vie.

Fortsetter under...

Jeg er i nesten samme situasjon som deg. Ble forlatt i uke 11 med beskjed om at det beste ville nok være om jeg tok abort nå... For jeg kunne ikke regne med at han kom til å stille opp. Jeg var på vei til å ta abort for hans skyld. Hadde aldri lyst selv. Valgte å gå gjennom svangerskapet alene, og er nå snart 14 uker på vei:)

Vi greier oss uten dem:)

Veldig trist at man må være i en så ekstrem situasjon før man finner ut at sine partnere egentlig bare er kviser på samfunnets rompe. Dessverre valgte jeg også en slik super dust. Klarer ikke helt å slutte og slå meg selv i hode... men det går nok over. Gleder meg veldig til å bli mamma. Han jeg var sammen med VISTE at abort ikke var noe alternativ for meg. Æsj. Skulle forresten ønske jeg hadde vært like sterk som deg HI, er nok dessverre ikke helt klar for å gå videre, selv om jeg burde.

Ja, hurra for mennesker med utovertiss, hi hi.. Ble forlatt fordi bf mente det ville være økonomisk ulønnsomt for han, siden han hadde kommet opp i en viss alder..... ja ja. Men vi får noe som er mye mye mye finere en de klarer å sette pris på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...